عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

دکتر رامین گلستانیان برنده‌ جایزه Holweck 2014 شد

به نقل از انجمن فیزیک ایران، دکتر رامین گلستانیان،‌ فیزیک دان ایرانی و استاد دانشگاه آکسفورد، برنده مدال هول‌هوک (Holweck) سال ۲۰۱۴ شد. این جایزه طی مراسمی در گردهمایی ماده چگال در پاریس در هفته آینده در روز چهارشنبه ۲۷ اوت به خاطر نقش پیشروی وی در زمینه مواد نرم فعال و بخصوص شناگران میکروسکوپی و ذرات کولوییدی فعال به او اهدا خواهد شد. گلستانیان تحصیل کرده‌ ایران است.




وی کارشناسی فیزیک را در دانشگاه صنعتی شریف خوانده و کار شناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان به پایان رسانده است. او بعد از فارغ التحصیلی برای مدتی به عنوان عضو هیات علمی به دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان پیوست و هم اکنون استاد دانشگاه آکسفورد انگلستان می‌باشد. جایزه هول‌هوک جایزه‌ای است که از سال ۱۹۴۵ به صورت مشترک توسط انجمن‌های فیزیک فرانسه و انگلستان به فیزیکدانانی که در طی ده سال قبل از دریافت جایزه کاری برجسته در زمینه فیزیک انجام داده باشند اهدا می‌شود.

این جایزه به یادبود "فرناند هول‌هوک"، مدیر آزمایشگاه کوری که در زمان اشغال فرانسه توسط نازی‌ها در جنگ جهانی دوم شکنجه و کشته شد به نام وی نامگذاری شده است.

جامعه مجازی محققان ایران نیز این موفقیت چشمگیر را به دکتر گلستانیان و خانواده محترم او و ملت شریف ایران تبریک عرض می نماید.
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید