عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

بازاریابی اینترنتی چه فوایدی دارد؟


کم دردسر است :
هنگامی که با مردم بصورت رو در رو صحبت می کنيد برای اينکه مورد تائيد واقع شويد مدت زمان زيادی طول می کشد تا حرفها ، محصولات و قفسه اجناس را آماده کنيد . اين به مراتب ساده تر است که يک مقاله بنويسيد و بتوانيد سر فرصت آنرا بارها تصحيح کنيد و با کليک کردن يک کليد به تعداد زیادی از افراد ( کاربران ) ارسالش کنيد . لزومی ندارد محصولات را با خود حمل کنيد و اجباری نداريد فهرست انبار را کنترل کنيد. هنگامی که می خواهيد محصولات الکترونيکی خود مثل کتابهای الکترونيکی و گزارشات الکترونيکي را عرضه کنيد نيازی به بسته بندی و مهر و پست نداريد.


روند حرکت فروش خيلي راحت است :


روی اينترنت شما به طور مستقيم با مخالفت ها و عدم پذيرش ها مواجه نيستيد . حتی اگر در روابط عمومی ، حرفه ای باشيد و بتوانيد با اعتماد به نفس و صريح خود را معرفی کنيد ، معرفی خودتان از طريق کلمات چاپ شده آسانتر است . مشتریان اطلاعات می خواهند و تحويل هر چه سريع تر محصولات برايشان مهم است .


وقت کمتری صرف می شود :


عرضه اجناس و بازاريابی روی خط موجب صرفه جويی در زمان می شود زيرا می توانيد تمام حوزه های کار را در يک مکان انجام دهيد.
حضور در جلسات يا ارائه و معرفی کار نياز به آماده شدن دارد ، رانندگی و ترافيک چندين ساعت وقت می گيرد.


مقرون به صرفه است :
می توانيد کارتان را با کمترين سرمايه شروع کنيد. اکثر کارهای اينترنتی دفترشان در خانه است. وب سايت ها به شرکت هاي مجازي تبديل شده اند. هزينه برقرای يک شرکت  با هزينه گرفتن يک وب سايت قابل مقايسه نیست .


گسترده است و امکانات نامحدود دارد :
شبکه جهانی وب در انتظار خلاقيت منحصر به فرد شماست . مردم هر روز آماده خريد هستند . حتی با کوتاهترين زمانی که صرف می کنيد موفقيت های بزرگ به بار خواهد آمد .


 ايده ها و افکار جديد در اين روش حمايت مي شوند :


می توانيد تبادل افکار و اطلاعات داشته باشيد و دوستان حرفه اي قابل اطمينان و متخصصين با کفايتی بيابيد که شما را در کارتان ياری کنند


اين يک ماجراجويی عظيم است :
با افراد فوق العاده ای از سرتاسر دنيا آشنا می شويد که می خواهند شما را بشناشند حتی از شما خريد کنند. فقط به خاطر داشته باشيد مانند يک باغ ، يک اقدام جديد زمان می خواهد تا کاشته ، آبياری و تغذيه شود و علف های هرزش گرفته شده و در آخر به محصول دادن برسد . زود مايوس نشويد . همچنان صبور باشيد و از پيشرفت کار لذت ببريد.


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید