عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم : در مقطع فعلی به دنبال هدفمندی و ارتقاء کیفیت مجلات هستیم

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه گیلان و شرکت در نشستی که با حضور مسئولین پژوهشی دانشگاه در پژوهشکده گیلان شناسی دانشگاه برگزار شد گفت: وزارت علوم به دنبال هدفمندی و ارتقاء کیفیت مجلات است.

دکتر میرحسینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان در ابتدای این نشست ضمن اشاره به فعالیت های انجام شده در دوره مدیریت جدید دانشگاه در حوزه پؤوهشی،تقویت زیرساختارها و حمایت از فعالیت های پژوهشی دانشگاهیان را از جمله برنامه های مهم این معاونت دانست.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان ضمن تاکید بر دو برابر شدن میزان اعتبارات پژوهشی دانشگاه در سال 93 نسبت به سال گذشته از روان سازی و تسهیل امور پژوهشی در ارتباط با آیین نامه ها و فرایندهای پژوهشی سخن گفت.
دکتر مظفر شریفی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در این نشست به سیاست ها و اولویت های وزارت علوم در حوزه پژوهشی در زمینه نشریات، آیین نامه ها و فرایندهای پژوهشی اشاره کرد.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و سیاست گذاری پژوهشی وزارت علوم گفت:با توجه به انتشار حدود 1100 نشریه علمی پژوهشی در کشور، در مقطع فعلی به دنبال هدفمندی و ارتقا کیفیت مجلات هستیم که در این راستا در سال گذشته طرح آمایش نشریات و ارزیابی و رتبه بندی نشریات را انجام دادیم و در سال جاری موضوع نمایه سازی بین المللی نشریات و ارزیابی محتوایی نشریات را در دستور کار داریم.

دکتر شریفی مدیریت و هدایت پژوهشی پایان نامه های تحصیلات تکمیلی را از جمله اولویت های معاونت پژوهشی وزارت عتف دانست و ضمن اشاره به آیین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی،از تحول و تنوع بخشی زمینه های ارتقا در کارگروه های تخصصی مربوطه خبر داد.
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید