عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

نگارخانه مه نگاره


درود بر شما


نگارخانه مه نگاره


صنایع دستی، روایتگر صنعت و هنر نیاکان و بیانگر هنر و ذوق مردم هر کشور است و در روزگاران کهن، به عنوان صنعت تمام عیار عهد خویش حضور داشته است. صنایع دستی، در گذشته، بیش و کم، روایتگر زیبایی و حقیقتی بوده که آدمی همواره در جست و جوی آن است. توجه به این صنعت در حال حاضر، نه تنها ما را با گذشته مردمان در هر منطقه پیوند می دهد، بلکه در حد مقدور می تواند ما را در همان جوّ و محیطی قرار دهد که انسانِ ماشین زده امروز از آن جدا مانده است.


انواع صنایع دستی


انواع صنایع دستی عبارتند از: فرش بافی، منجوق دوزی، منبّت کاری، خاتم کاری، فلزکاری، سوزن دوزی، شماره دوزی، گلدوزی، لحاف دوزی، چهل تکه دوزی، قلّاب بافی، حاشیه دوزی، سرامیک و سفال سازی، خیاطی، ریسندگی، عروسک سازی، شیشه کاری رنگی، نجاری، کوزه گری، گلیم بافی ، جاجیم بافی و .......


نگارخانه مه نگاره در نظر دارد علاوه بر تولید و فروش صنایع دستی ، به هنرمندانی که در هر زمینه هنری از خود آثاری را خلق می نمایند در زمینه فروش این آثار بدون هیچ چشم داشتی به ایشان کمک کند.


لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال تصویر آثار خود می توانید با شماره ( 09309463538 ) تماس حاصل فرمائید.


در ضمن جهت خرید آثاری که در این کانال عرضه می گردد می توانید کد اثر مورد نظر را به شماره  09309463538 ارسال نمائید یا برای راهنمایی بهتر تماس حاصل فرمائید.


هزینه ارسال آثار در شهر تهران به صورت رایگان بوده و در سایر استان ها هزینه پست اعمال خواهد گردید.


آدرس کانال تلگرام نگارخانه مه نگاره : https://telegram.me/mahnegareh


پیشاپیش از مدیریت جامعه مجازی ایران کمال تشکر را داریم


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید