عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین
1 شرکت می کنم

دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین

1395-12-18 زمان
چهارشنبه, 18 اسفند, 1395 10:30 قبل از ظهر - 5:30 بعد از ظهر
مکان
مازندران
تعیین شده توسط

معرفی دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین

 

دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین (ICH95)  که بخش ویژه کنفرانس  : اقتصاد مقاومتی است  همزمان با 16 آذرماه روز دانشجو با همت و یاری اساتید گرانقدر دانشگاه ها و موسسات اموزش عالی کشور و اساتید مجرب دانشگاه های معتبر خارجی ،همکاران ارزشمند پژوهشکده ها و مراکز علمی - پژوهشی و تحقیقاتی ،  صاحب نظران و پژوهشگران نامی خارجی ، دانشجویان و محققین داخلی و  خارجی کار خود را شروع کرده است و توسط شرکت علمی پژوهشی باران اندیشه  با همکاری دانشگاه لاتروب استرالیا و دانشگاه ملبورن استرالیا در تاریخ 18 اسفند ماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.برگزاری این کنفرانس پراستناد و معتبر بین المللی با کمک محققان داخلی و خارجی قطعا می تواند در سهیم نمودن اندیشه های ناب علمی - پژوهشی و تحقیقات کاربردی و عملیاتی در رشد و توسعه پایدار کشور عزیزمان ایران نقشی شگرف ایفا نماید و  با عنایت به بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بخش ویژه کنفرانس به نام « اقتصاد مقاومتی» در نظر گرفته شده است ، باشد تا بتوانیم در پیاده سازی عملی و ترویج اندیشه های ناب اسلامی و علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی در راستای منویات مقام عظمای ولایت گامی شایسته برداریم . در این راستا از پژوهشگران داخلی و خارجی ، اساتید محترم دانشگاه ، دانشجویان ، صاحب نظران داخلی و خارجی ، کارشناسان و همه اندیشمندان و روشنفکرانی که قلب شان برای سرافرازی ایران عزیز می تپد ، دعوت می نماییم که درجهت هر چه باشکوه تربرگزار شده این رویداد معتبر،پراستنادوبرجسته علمی-پژوهشی بین المللی  و افزایش غنای علمی - پژوهشی ، مقالات ارزشمندشان را از طریق سایت کنفرانس ارسال نمایند. 

محورهای کنفرانس


¢ بومی‌سازی واسلامی سازی علوم انسانی درایران با رویکرد بومی - اسلامی : چالش ها و راهکارها


¢ اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ؛ بهبود فضای کسب و کار و توانمند سازی بخش خصوصی


¢ آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی در فضای فناوری اطلاعات محور 


¢ آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی -  اسلامی  و راهکارهای عملی شدن آن در ایران


¢  لزوم  توجه به بومی‌سازی با رویکرد اسلامی در بررسی کیفیت تدریس علوم انسانی در دانشگاه‌ها  


¢  دانشگاه  فرهنگیان و احیای علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی ، بصیرت افزایی و تحقق سند تحول بنیادین 
¢  تبیین اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام 
¢  بررسی تطبیقی رابطه تربیت دینی و تربیت اخلاقی با نگرش اسلامی 
¢  نقش اسلامی سازی متون درسی در درونی شدن ارزش ها 
¢  علوم اجتماعی ، علوم تربیتی و مدیریت آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی 
¢  علوم انسانی و مثلث طلایی صنعت ، دانشگاه و جامعه 
¢  تحقیقات آموزشی ، تکنولوژی آموزشی  و رویکردهای نوین پژوهشی 


¢ روانشناسی بالینی  ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی عمومی با رویکرد بومی -  اسلامی


¢  علوم سیاسی با رویکرد بومی -  اسلامی


¢ حقوق بین الملل با رویکرد بومی -  اسلامی


¢  پژوهش های کمی وکیفی در علوم انسانی با رویکرد بومی-اسلامی:روش ها،الگوها،چالش ها و راهکارها 


¢  مدیریت دانش(KM) با رویکرد بومی -  اسلامی


¢ یافته ها و مباحث نوین در حسابداري و حسابرسی


¢  علوم انسانی اسلامی و فناوری های نوین آموزشی و تقویت هویت دینی و ملی 


¢ مدیریت دولتی ، مدیریت دولتی نوین (NPA) ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت بیمه ،  


مدیریت گردشگری و جهانگردی ، مدیریت هتلداری با رویکرد بومی - اسلامی


¢ مدیریت امور بانکی  ، مديريت امور فرهنگی  ، مدیریت رسانه  ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت شهری ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، مدیریت ریسک ،  مدیریت زمان ، مدیریت بحران ، مديريت مالی  و مديريت استراتژيک


¢  مهندسی صنایع 


¢ مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM)  ، مدیریت منابع انسانی الکترونیکی (EHRM) و  رفتار سازمانی با رویکرد بومی  - اسلامی


¢ مدیریت تولید و عملیات  ،  پویائی شناسی سیستم ( System Dynemics)  و طرح ریزی واحد های صنعتی


¢ مدیریت دولتی و سازمان های عمومی ، تحول سازمانی ، خط مشی گذاری ، رفتار سازمانی ، مدیریت تطبیقی و توسعه ،دولت الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت دولتی


¢ مدیریت بازرگانی و بازاریابی  ، رفتار مصرف کننده ، برند سازی ، بازاریابی صنعتی ،  بازاریابی رابطه مند  ، بازاریابی و شبکه های اجتماعی ،  بازاریابی در فضای مجازی ، بازاریابی عصبی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی بین المللی و صادرات ، مدیریت فروش ، مدیریت مذاکره ، مدیریت استراتژیک  و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت بازرگانی و بازاریابی


¢ مدیریت مالی و حسابداری ، چالش های تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی ، رویکردهای حسابداری و مدیریت مالی ، مباحث جدید مدیریت مالی و حسابداری در جهان ، بازاریابی مالی  ، اخلاق حرفه ای در حسابداری و مدیریت مالی ، مهندسی مالی ، حسابداری دولتی و صنعتی ، بازارهای پولی و مالی ، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت مالی و حسابداری


¢ اقتصاد ، مدیریت اقتصاد ، اقتصاد بازرگانی ، اقتصاد عمومی و دولتی  ، اقتصاد منابع ، رویکردهای نوین در اقتصاد جهانی و سایر موضوعات مرتبط با اقتصاد


¢ اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری


¢  پژوهش های نوین در حوزه الهیات و معارف اسلامی


¢  پژوهش های نوین در حوزه جغرافیا و برنامه ریزی


¢  پژوهش های نوین در حوزه زبان شناسی و آموزش


¢  پژوهش های نوین در حوزه حقوق و علوم سیاسی


¢  پژوهش های نوین در حوزه مطالعات اجتماعی  و  مدیریت ورزشی 


¢  پژوهش های نوین در حوزه تاریخ 


¢ کارآفرینی ، اشتغالزایی و درآمدزایی   


¢ شرکت های دانش بنیان و جایگاه آن در اقتصاد مقاومتی


¢ شرکت های دانش بنیان و رویکردهای اجرایی آن ( مدل ، موانع و محدودیت ها ، عملکرد  ،  نحوه گسترش و...)


¢ نقش اقتصاد دانش بنیان (و شرکت های دانش بنیان) در توسعه منطقه ای و ملی ( اشتغال زایی نخبگان و نیروهای مستعد دانشگاهی و غیر دانشگاهی ، فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و...)


¢ مقایسه تطبیقی شرکت های دانش بنیان با کشورهای موفق و   پیشرو


¢ تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار


¢ همراستایی اهداف و برنامه های راهبردی کسب و کار


¢ ارزیابی ‌و‌ کنترل‌ راهبردی ‌کسب ‌و کار و طراحی‌ و تدوین ‌شاخص‌های ‌بهبود و توسعه‌ عملکرد‌ راهبردی


¢ تکنیک‌های ارزیابی ، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار


 ¢ رویکردهای نوین و نوظهور در برنامه ریزی  و مدیریت راهبردی


¢ تحلیل و به کارگیری نظریه های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران


¢ تجزیه و تحلیل و پیش بینی محیط و تقاضای بازار


¢ توسعه فرصت های کسب و کار و کارآفرینی


¢ مديريت صادرات ، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی


¢ اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری


¢ مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات


                               و سایر محورها و موضوعات  مرتبط با علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی  -   اسلامی و ...
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید

در حال حاضر مطلب بیشتری موجود نیست