عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
دومین کنگره سالانه ملی مهندسی عمران
1 شرکت می کنم

دومین کنگره سالانه ملی مهندسی عمران

1395-12-22 زمان
یکشنبه, 22 اسفند, 1395 10:30 قبل از ظهر - 5:30 بعد از ظهر
مکان
شیراز
تعیین شده توسط



پس از برگزاری اولین کنگره سالانه مهندسی عمران در شهریورماه 1394 و استقبال بی نظیر از این کنگره، به استحضار می رساند با استعانت از خداوند متعال و با حمایت مجامع علمی و دانشگاهی دومین دوره این کنگره توسط موسسه عالی علوم و فناوری خوارزمی در 22 اسفند ماه 1395 در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

این کنگره با هدف جلب مشارکت تمامی مراکز دانشگاهی مرتبط اعم از اساتید و دانشجویان محترم و تعامل با انجمن های مرتبط و حضور مسئولین محترم فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای پژوهشی و راهکارهای عملی برگزار خواهد شد. لذا از کلیه علاقه مندان و صاحب نظران دعوت می شود تا با ارسال مقالات خود در برگزاری هرچه بهتر این کنگره مشارکت فعال داشته باشند.

قابل توضیح است بخشی از این کنفرانس برای شرکت ها و موسسات مرتبط با موضوع کنگره در نظر گرفته شده است که بتوانند محصولات خود را در معرض نمایش شرکت کنندگان قرار داده و به معرفی شرکت و محصولات جدید خود بپردازند.

همچنین با توجه به رایزنی هایی که توسط دبیر محترم اجرایی کنگره با مجلات در حال انجام است انشااله شرایطی ایجاد خواهد شد که تمامی مقالات پذیرش شده(شفاهی و پوستر) در مجلات معتبر داخلی و خارجی با رتبه علمی ISI و ISC پذیرش و چاپ گردد.

قابل ذکر است در این کنگره براساس داوری های انجام گرفته به مقالات برتر اول تا سوم هدایای ارزشمندی تقدیم می گردد.
 


دبیر خانه دومین کنگره سالانه ملی مهندسی عمران



کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید

در حال حاضر مطلب بیشتری موجود نیست