عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
دومین کنفرانس ملی توسعه کشاورزی، زمین سالم (نمایه شده در ISC)
1 شرکت می کنم

دومین کنفرانس ملی توسعه کشاورزی، زمین سالم (نمایه شده در ISC)

1397-12-08 زمان
چهارشنبه, 8 اسفند, 1397 12:09 قبل از ظهر
مکان
سالن پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران
تهران
ایران
تعیین شده توسط

اطلاعات و معرفی کنفرانس



خدای سبحان را سپاسگزاریم و سر به آستان پرمهرش می ساییم که توفیق داد تا میزبان شما فرهیختگان، نخبگان و فرزانگان باشیم، عزیزانی که با تلاش شبانه روزی و دستیابی به آخرین یافته های علمی روز می کوشید تا نیازهای جامعه بشری را در عرصه کشاورزی و زیستی در راستای داشتن زمینی سالم و هوایی پاک برطرف نمایید. دومین کنفرانس ملی توسعه کشاورزی، زمین سالم فرصتی است تا دستاوردها و نگاه کارشناسی و تعاملات زیستی و بوم شناس عرصه تولیدات کشاورزی و توسعه پایدار، علوم زمین و زیست محیطی که از ضروریات حیات بشری می باشد باشیم، امید است این رویداد علمی امکان تبادل آخرین دستاوردهای مرتبط و عجین شده با علوم کشاورزی و زیستی را به منظور بررسی عمیق چالشهای پیش رو این عرصه را فراهم آورده و با بهره گیری از نتایج آن، برنامه ریزی لازم و کافی در جهت تکامل و توسعه صنعت و علم کشاورزی، زیستی و زمین شناسی می باشد، انجام پذیرد. بدیهی است حیات جامعه بشری در قرن آینده در گرو اهتمام همزمان به دو مقوله توسعه کشاورزی، زمین سالم خواهد بود.شرکت وبه چالش کشیده شدن نظرات و نتایج یافته های نوین در این مقوله ها نوید آینده ای درخشان برای تمامی جوامع بشری خواهد بود.




در طی سال­های اخیر همایش و کنفرانس های متعددی پیرامون مسائل مختلف کشاورزی و علوم زیستی برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع  کشاورزی و علوم زیستی و ضرورت این رشته موثر و کاربردی در کشور، سازمان و کمیته برگزاری این کنفرانس برآن شد تا با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردها و یافته های پژوهشي و علمی صاحب نظران، پژوهشگران و دست‌اندرکاران و اندیشمندان کنفرانس فوق را برگزار نماید.


لذا از کليۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می گردد تا با ارسال يافته‌هاي اصيل علمي و پژوهشي خود در برگزاري هر چه بهتر این کنفرانس مشارکت فعال داشته باشند.


وب سایت: www.hecaconf.ir


ایمیل کنفرانس: hecaconf@gmail.com


تلفن تماس: 09128496086


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید

در حال حاضر مطلب بیشتری موجود نیست