عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

قانون جذب


<h2>تعریف قانون جذب</h2>

قانون جذب پایه ای ترین قانون کائنات است که تمام پدیده های طبیعت حتی پدیده هایی که با علم کنونی بشر قابل توضیح و توجیه نیستند را توضیح داده و توجیه می‌کنند قانون جذب به بیان ساده می گوید هر آنچه  در ذهن انسان در افکار بیاید در عالم مادی و فیزیکی به واقعیت تبدیل میشود یعنی افکار تبدیل می‌شوند به اجسام


اما از آنجایی که در هر ثانیه هزاران فکر در ذهن انسان می گذرد که انسان قادر به دیدن تک‌ تک آنها نیست احساسات به انسان نشان می دهند که قالب و اکثریت افکار به سمت چه چیزهایی می روند در جهت خواسته‌ هایش هستند در جهت ناخواسته هایش و کلیت این افکار منفی هستند یا مثبت و می‌توانیم از روی احساس مان در هر لحظه متوجه شویم که افکارمان در آن لحظه در مجموع افکار مثبتی در جهت خواسته‌ هایمان است یا افکار منفی در جهت ناخواسته هایمان !


فهم قانون جذب عامل اصلی در ایجاد زندگی رویایی برای تو است .


 


 


<h2>قانون جذب کائنات چیست ؟</h2>

قانون جذب قوی ترین قانون کائنات به شمار می رود . درست همانند با قانون جاذبه ، همواره موثر و در تکاپو است . در همین لحظه هم در زندگی ات نقش خودش را دارد می گذارد . به بیان ساده تر ، قانون جذب می گوید که تو بر هر چه تمرکز داشته باشی ، همان را به سمت زندگی خود جذب می کنی . انرژی و توجه خودت را معطوف هر چیزی بکنی ، همان چیز به سوی خود تو بر می گردد . در نتیجه اگر بر جنبه های خوب و مثبت زندگی خود تمرکز کنی ، موارد خوب و مثبت بیشتری را در زندگی ات جذب می کنی و اگر بر نداشتن و منفی گرایی تمرکز داشته باشی ، در این صورت همین ها را در زندگی ات جذب می کنی .


تو زاییده ی افکار روزانه ی خودت هستی . دکتر رابر شوتر .


تو همواره در وضعیت خلق کردن قرار می گیری ، و این روند همیشگی زندگی تو است . تو در هر موقعیتی از روز ، واقعیت خودت را به وجود می آوری . تو با تک تک افکارت ، آینده خود را رقم می زنی ، خواه آگاهانه یا نا آگاهانه باشد . نمی توانی از دست آن فرار کنی و تصمیم بر خلق کردن نداشته باشی ، به این علت که خلقت به هیچ وجه متوقف نمی شود . قانون جذب به هیچ وجه از تو رهایی نمی جوید .


در نتیجه ، صرفا فهم عملکرد این قانون ، کلید موفقیت تو به شمار می رود . اگر خواهان تحول زندگی خود هستی و می خواهی خودت را برای خلق آینده ای مطلوب قدرتمند کنی ، پس بایستی از نقشی که در قانون جذب ایفا می کنی ، با خبر باشی و آن را درک کنی .


این که اجازه دهی زندگی هر بلایی سر تو بیاورد ، نشانه ی بی مسئولیتی است . خلق روز های عمرت ، حقی است که از سوی خود به تو اعطا شده است . رامنا


 


تجهیزات آزمایشگاهی


قیمت هات پلیت مگنت


قانون جذب پول


آخرین بروز رسانی در 3 فروردین, 5:00 بعد از ظهر از شیوا شکوری.
تمامی زمان ها +5 است. زمان اکنون 4:45 بعد از ظهر است.