امتیاز:
وضعیت رابطه:
مجرد
جنسیت:
تاریخ تولد:
7 مهر, 1362
آخرین ورود:
21 آبان, 1401
عضویت در:
14 بهمن, 1394
درجه:
کاربر
بازدید پروفایل:
10
مشترکین RSS:
115
رشته تحصیلی:
مدیریت، مالی و بازرگانی
گرایش تحصیلی:
بازاریابی
زبان:
انگلیسی
شنیدار و خواندن:
خوب
گفتار و نوشتار:
خوب
محل سکونت (قابل مشاهده برای عموم):
تهران پیامبر شرقی
رستگاری در شاوشنگ
مطالعه
ورزش
آموزش
ورزش
آموزش
سنتی
Mehrbakhsh Nilashi, Othman Ibrahim, Hamid Alizadeh, (2012) A MULTI-CRITERIA APPROACH TO THE EVALUATION OF MALAYSIAN GOVERNMENT PORTAL, Journal of Theoretical and Applied Information Tech nology 30 Th June 2012. Vol. 40 No.2
Mehrbakhsh Nilashi, , Othman Ibrahim, Hamid Alizadeh, (2013) Collaborative Filtering Recommender Systems, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology 5(16): 4168-4182, 2013 ISSN: 2040-7459; e-ISSN: 2040-7467
Hamid Alizadeh, , Bahram kheiri,Abbas heiydari, (2020)An investigation of the brand-consumer relationship model based on digital marketing in the hotel industry(2020)Volume 11, Issue 8, August 2020, pp. 1075-1093, Article ID: IJM_11_08_097
Alizadeh, Hamid and Nilashi, Mehrbakhsh and Haghighat Monfared, Jalal and Ibrahim, Othman and Ithnin, Norafida and Nazari, Mojtaba (2013) Strategic assessment of brand identity in organizations by using Aaker Model (case study: Iran and Asia Insurance Companies). International Journal of Emerging Sciences, 3 (4). pp. 370-387.
Alizadeh, H., & Nazarpour Kashani, H. (2022). Effect of Brand-Consumer Relationships on Brand Loyalty Mediated by Brand Value Creation and Moderated by Brand Community Characteristics in the Hospitality Industry. Revista Brasileira de Gestão de Negócios, 24(4), p.1-23.
Mehrbakhsh Nilashi, , Othman Ibrahim, Hamid Alizadeh, (2013) Collaborative Filtering Recommender Systems, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology 5(16): 4168-4182, 2013 ISSN: 2040-7459; e-ISSN: 2040-7467
Hamid Alizadeh, , Bahram kheiri,Abbas heiydari, (2020)An investigation of the brand-consumer relationship model based on digital marketing in the hotel industry(2020)Volume 11, Issue 8, August 2020, pp. 1075-1093, Article ID: IJM_11_08_097
Alizadeh, Hamid and Nilashi, Mehrbakhsh and Haghighat Monfared, Jalal and Ibrahim, Othman and Ithnin, Norafida and Nazari, Mojtaba (2013) Strategic assessment of brand identity in organizations by using Aaker Model (case study: Iran and Asia Insurance Companies). International Journal of Emerging Sciences, 3 (4). pp. 370-387.
Alizadeh, H., & Nazarpour Kashani, H. (2022). Effect of Brand-Consumer Relationships on Brand Loyalty Mediated by Brand Value Creation and Moderated by Brand Community Characteristics in the Hospitality Industry. Revista Brasileira de Gestão de Negócios, 24(4), p.1-23.
بازاریابی
برند
تحقیقات بازاریابی
رفتار مصرف کننده
برند
تحقیقات بازاریابی
رفتار مصرف کننده
hamid1983alizadeh@gmail.com
عضو هیئت داوران مجلات داخلی وخارجی در حوزه مدیریت
مشاوره
بیزینس پلن
کوچینگ
تحلیل نرم افزارهای آماری مدیریت
مشاوره
بیزینس پلن
کوچینگ
تحلیل نرم افزارهای آماری مدیریت