عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

پرسشنامه هزینه های تعویض

پست شده در:
2 بهمن, 1397
دسته:
مکان:
ایران
» گیلان
پرسشنامۀ پیوست مربوط به متغیرهای پژوهشی کیفیت رابطه، ارزش ادراک­شده مشتری، هزینه­های تعویض و وفاداری مشتریان به برند می­باشد. لازم به توضیح است که عبارات هر پرسشنامه، ملاک‌های ارزشیابی هستند و مقولۀ مورد بررسی را توصیف می‌کنند.

مبلغ خرید پرسشنامه استاندارد که شامل 26 سؤال و به صورت ورد می باشد: 4 هزار تومان

کیفیت رابطه (Relationship Quality): 9 سؤال

ارزش ادراک شده مشتریان (Customer Perceived Value): 4 سؤال

هزینه های تعویض (Switching Costs): 7 سؤال

وفاداری به برند (Brand Loyalty): 6 سؤال

برای خرید ایمیل بزنید: mehranmehdizade@yahoo.com در کمتر از 24 ساعت پرسشنامه ارسال می شود.
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید