عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

كنفرانس بین المللی علوم مهندسی و تکنولوژی آلمان - مونیخ

كنفرانس بین المللی علوم مهندسی و تکنولوژی آلمان - مونیخ با هدف گسترش مرزهاي دانش و تبادل نظر علمي كاربردي در زمينه هاي مختلف مهندسي و تکنولوژی در راستاي تقويت ارتباط بين محققين، دانشجويان و صنعتگران بصورت مشترک با همکاری دپارتمان علوم مهندسی و تکنولوژی IeConf آلمان و انتشارات بزرگ IEEE کنفرانسی بصورت مشترک در کشور آلمان شهر مونیخ در تاریخ 20 اسفند ماه 1393 برگزار خواهد شد. 
کميته برگزاري كنفرانس بین المللی علوم مهندسی و تکنولوژی در تلاش است با برگزاري سخنراني هاي كليدي، نشست هاي علمي و تخصصي تلاش نمايد آخرين دستاوردهاي دانش در زمينه هاي مختلف علوم مهندسی و تکنولوژی را ارائه نماید. 
امید است با حضور گسترده شما اساتید، محققین، مهندسین، مدیران، پیمانکاران، دانشجویان و پژوهشگران جوان در عرصه های مرتبط با علوم مهندسی و تکنولوژی در این کنفرانس، فضای مناسبی برای بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و فنی روز دنیا در حوزه‌های مرتبط فراهم گردد. 
یقینا شرکت در کنفرانس و به چالش کشیده شدن نظرات کارشناسی و نتایج دست آوردهای نوین در زمینه علوم مهندسی و تکنولوژی، در راستای آینده ای درخشان برای تمامی جوامع بشری را نوید خواهد داد. 
لازم به ذکر است مقالات ارائه شده در کنفرانس در ژورنال های ISI و ISC چاپ خواهند شد.

وب سایت حاضر جهت تسهیل امور نویسندگان کشور بزرگ ایران راه اندازی شده است.

وب سایت:


ایمیل:

info@ieconf.ir
آخرین بروز رسانی در 17 خرداد, 7:22 بعد از ظهر از شهاب پاک شکار.
با سلام،

چرا وب سایت این کنفرانس فعال نیست و کار نمی کنه؟
آخرین بروز رسانی در 12 آذر, 4:55 بعد از ظهر از مجید درودی.
تمامی زمان ها +5 است. زمان اکنون 12:50 قبل از ظهر است.