1- بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گسترش تولید و بازاریابی محصولات کشاورزی دانشبنیان در ایران با توجه به تغییر اقلیم (کشاورزی ارگانیک: هیدروپونیک، آکواپونیک، ایروپونیک)
2-ضرورت توجه به علوم بین رشته ای (مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی)
3-ضرورت تولید و بازاریابی محصولات دانش بنیان ( مطالعه موردی محصولات ارگانیک به روش آکواپونیک و هیدروپونیک)
4- ضرورت تولید، بازاریابی بینالمللی، صادرات و تأمین مالی طرحهای کشاورزی در ایران (مطالعه موردی: انواع قارچهای خوراکی و دارویی)
5- ضرورت بازاریابی بینالمللی، صادرات و تأمین مالی طرحهای کشاورزی در ایران (مطالعه موردی: انواع قارچهای خوراکی و دارویی)
2-ضرورت توجه به علوم بین رشته ای (مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی)
3-ضرورت تولید و بازاریابی محصولات دانش بنیان ( مطالعه موردی محصولات ارگانیک به روش آکواپونیک و هیدروپونیک)
4- ضرورت تولید، بازاریابی بینالمللی، صادرات و تأمین مالی طرحهای کشاورزی در ایران (مطالعه موردی: انواع قارچهای خوراکی و دارویی)
5- ضرورت بازاریابی بینالمللی، صادرات و تأمین مالی طرحهای کشاورزی در ایران (مطالعه موردی: انواع قارچهای خوراکی و دارویی)