عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

برنامه سه ساله شرکت وال مارت + اینفوگراف

برنامه سه ساله شرکت وال مارت + اینفوگراف

برنامه وال مارت:

فروش یکپارچه دسترسی سریع و آسان از طریق ترکیبی از مراجعه حضوری، خرید آنلاین (الکترونیکی)، موبایل (اپلیکیشن)

اهداف مالی: 45- تا 60 میلیارد دلار فروش جدید

استراتژی های رشد:

1- پیروز شدن با فروشگاه ها و حفظ پیشنهادهای قابل توجه فعلی

2- تعمیق روابط دیجیتال با مشتریان از طریق بهبود مستمر مهارت ها و برنامه های کاربردی (اپلیکیشن) و یکپارچه سازی دیجیتال جهت ارتقاء تجربه

3- افزودن قابلیت ها و توانمندی های کلیدی زنجیره تأمین، فناوری و داده ها، استعداد و روش های کاری

بخش های رشد:

1- ارائه ارزش از طریق رهبری هزینه و برندهای خصوصی

2- ارائه خدمات راحت از طریق تجارت الکترونیک و ارسال مواد غذایی آن لاین در فرمت های کوچک

3- بازرگان خوب بودن از طریق ارائه محصولات تازه، طبیعی، سالم و ارگانیک

4- جذب درآمد از طریق ترکیبی از طریق ارائه مواد غذایی تازه، مواد غذایی آنلاین و تجارت الکترونیک

5- در مناطق جغرافیایی کلیدی آمریکای شمالی و چین

کلمات کلیدی: وال مارت
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید