دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین
معرفی دومین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی - اسلامی و تاکید بر پژوهش های نوین
¢ بومیسازی واسلامی سازی علوم انسانی درایران با رویکرد بومی - اسلامی : چالش ها و راهکارها
¢ اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ؛ بهبود فضای کسب و کار و توانمند سازی بخش خصوصی
¢ آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی در فضای فناوری اطلاعات محور
¢ آسیب شناسی علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی و راهکارهای عملی شدن آن در ایران
¢ لزوم توجه به بومیسازی با رویکرد اسلامی در بررسی کیفیت تدریس علوم انسانی در دانشگاهها
¢ دانشگاه فرهنگیان و احیای علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی ، بصیرت افزایی و تحقق سند تحول بنیادین
¢ تبیین اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه اسلام
¢ بررسی تطبیقی رابطه تربیت دینی و تربیت اخلاقی با نگرش اسلامی
¢ نقش اسلامی سازی متون درسی در درونی شدن ارزش ها
¢ علوم اجتماعی ، علوم تربیتی و مدیریت آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی
¢ علوم انسانی و مثلث طلایی صنعت ، دانشگاه و جامعه
¢ تحقیقات آموزشی ، تکنولوژی آموزشی و رویکردهای نوین پژوهشی
¢ روانشناسی بالینی ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی عمومی با رویکرد بومی - اسلامی
¢ علوم سیاسی با رویکرد بومی - اسلامی
¢ حقوق بین الملل با رویکرد بومی - اسلامی
¢ پژوهش های کمی وکیفی در علوم انسانی با رویکرد بومی-اسلامی:روش ها،الگوها،چالش ها و راهکارها
¢ مدیریت دانش(KM) با رویکرد بومی - اسلامی
¢ یافته ها و مباحث نوین در حسابداري و حسابرسی
¢ علوم انسانی اسلامی و فناوری های نوین آموزشی و تقویت هویت دینی و ملی
¢ مدیریت دولتی ، مدیریت دولتی نوین (NPA) ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت بیمه ،
مدیریت گردشگری و جهانگردی ، مدیریت هتلداری با رویکرد بومی - اسلامی
¢ مدیریت امور بانکی ، مديريت امور فرهنگی ، مدیریت رسانه ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت شهری ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، مدیریت ریسک ، مدیریت زمان ، مدیریت بحران ، مديريت مالی و مديريت استراتژيک
¢ مهندسی صنایع
¢ مدیریت منابع انسانی (HRM) ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) ، مدیریت منابع انسانی الکترونیکی (EHRM) و رفتار سازمانی با رویکرد بومی - اسلامی
¢ مدیریت تولید و عملیات ، پویائی شناسی سیستم ( System Dynemics) و طرح ریزی واحد های صنعتی
¢ مدیریت دولتی و سازمان های عمومی ، تحول سازمانی ، خط مشی گذاری ، رفتار سازمانی ، مدیریت تطبیقی و توسعه ،دولت الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت دولتی
¢ مدیریت بازرگانی و بازاریابی ، رفتار مصرف کننده ، برند سازی ، بازاریابی صنعتی ، بازاریابی رابطه مند ، بازاریابی و شبکه های اجتماعی ، بازاریابی در فضای مجازی ، بازاریابی عصبی ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بازاریابی بین المللی و صادرات ، مدیریت فروش ، مدیریت مذاکره ، مدیریت استراتژیک و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت بازرگانی و بازاریابی
¢ مدیریت مالی و حسابداری ، چالش های تحقیقات حسابداری و مدیریت مالی ، رویکردهای حسابداری و مدیریت مالی ، مباحث جدید مدیریت مالی و حسابداری در جهان ، بازاریابی مالی ، اخلاق حرفه ای در حسابداری و مدیریت مالی ، مهندسی مالی ، حسابداری دولتی و صنعتی ، بازارهای پولی و مالی ، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته و سایر موضوعات مرتبط با مدیریت مالی و حسابداری
¢ اقتصاد ، مدیریت اقتصاد ، اقتصاد بازرگانی ، اقتصاد عمومی و دولتی ، اقتصاد منابع ، رویکردهای نوین در اقتصاد جهانی و سایر موضوعات مرتبط با اقتصاد
¢ اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
¢ پژوهش های نوین در حوزه الهیات و معارف اسلامی
¢ پژوهش های نوین در حوزه جغرافیا و برنامه ریزی
¢ پژوهش های نوین در حوزه زبان شناسی و آموزش
¢ پژوهش های نوین در حوزه حقوق و علوم سیاسی
¢ پژوهش های نوین در حوزه مطالعات اجتماعی و مدیریت ورزشی
¢ پژوهش های نوین در حوزه تاریخ
¢ کارآفرینی ، اشتغالزایی و درآمدزایی
¢ شرکت های دانش بنیان و جایگاه آن در اقتصاد مقاومتی
¢ شرکت های دانش بنیان و رویکردهای اجرایی آن ( مدل ، موانع و محدودیت ها ، عملکرد ، نحوه گسترش و...)
¢ نقش اقتصاد دانش بنیان (و شرکت های دانش بنیان) در توسعه منطقه ای و ملی ( اشتغال زایی نخبگان و نیروهای مستعد دانشگاهی و غیر دانشگاهی ، فضای کسب و کار شرکت های دانش بنیان و...)
¢ مقایسه تطبیقی شرکت های دانش بنیان با کشورهای موفق و پیشرو
¢ تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار
¢ همراستایی اهداف و برنامه های راهبردی کسب و کار
¢ ارزیابی و کنترل راهبردی کسب و کار و طراحی و تدوین شاخصهای بهبود و توسعه عملکرد راهبردی
¢ تکنیکهای ارزیابی ، بهبود و مدیریت عملکرد مبتنی بر راهبردهای کسب و کار
¢ رویکردهای نوین و نوظهور در برنامه ریزی و مدیریت راهبردی
¢ تحلیل و به کارگیری نظریه های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران
¢ تجزیه و تحلیل و پیش بینی محیط و تقاضای بازار
¢ توسعه فرصت های کسب و کار و کارآفرینی
¢ مديريت صادرات ، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی
¢ اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری
¢ مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات
و سایر محورها و موضوعات مرتبط با علوم انسانی و علوم انسانی اسلامی با رویکرد بومی - اسلامی و ...