1393-12-03
زمان
یکشنبه, 3 اسفند, 1393 10:00 قبل از ظهر - 7:00 بعد از ظهر
مکان
مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی تهران
دکتر خیری دبیر علمی کنفرانس:
طرح ریزی و اجرای همایش ها و سمینارهای پژوهشی، با محوریت ارائه مقالات و دستاوردهای علمی، گامی در جهت پاسخ دادن به نیاز علمی یک جامعه به كسب معلومات و اطلاع از يافتهها و دستاوردهاي جديد و تبادل نظر و تجربیات در حوزه های مختلف است. بر این اساس برگزاری شایسته و آکادمیک یک کنفرانس، به تجمیع تجربیات و اندیشههای پژوهش گران، اساتید، مدیران، خبرگان علمی و سایر افراد، گروه ها، و سازمان ها در جهت کاربست دستاورهای جدید علمی درکسب و کارها کمک شایانی مینماید. از اينرو، دبیرخانه کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی در پی آن است که با همکاری و حمایت اساتید و خبرگان حوزه بازاریابی و مدیریت بازار،برای اولین بار کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی را برگزار نماید. با عنايت به موضوع، گستردگي زمينههاي علمي و نياز روزافزون به تبادل نظر و گسترش انديشههاي نو در این زمينه، سعي دارد تا با برگزاري این همایش بر تعالي هرچه بيشتر دستاورهای علمي مرتبط با پژوهش های بازار افزوده و با تطبیق اولويتهاي پژوهشی با نيازهاي موجود، شرایط را برای بهبود و پیشبرد همه جانبه وضعیت بازاریابی در کسب و کارها تقویت نماید.
اهداف کنفرانس
- معرفی ایده ها و روش های نوین تحقیقات بازاریابی و جنبه های کاربردی آن برای سازمان های ایرانی
- تبیین اثرات بکارگیری تکنیک های مختلف تحقیقاتی در بهبود وضعیت بازاریابی شرکت های داخلی
- معرفی روش های اصولی شناسایی، طبقه بندی، انتخاب، به کارگیری و ادغام ابزارهای مدیریت
- ترغیب صاحب نظران و پژوهش گران حوزه بازاریابی جهت ارائه دستاوردهاي علمی مرتبط
- فراهم نمودن بستری برای تبادل نظر میان دانشگاهیان، مجامع علمی و فعالان کسب وکارها
- نمایش کارکردهای استفاده از تحقیقات بازاریابی در سازمان ها و شرکت های داخلی و خارجی
- فراهم نمودن امکان ارائه محصولات مرتبط با تحقیقات بازار در نمایشگاه جانبی کنفرانس
تاریخ های مهم
ارسال مقالات تا دی ماه 1393
اعلام نتایج 15 دی ماه 1393
زمان برگزاری 12 بهمن ماه 1393
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
در حال حاضر مطلب بیشتری موجود نیست