1 شاید شرکت کنم
عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
اولین سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان
پنجشنبه, 26 بهمن, 1391 1:30 قبل از ظهر - جمعه, 27 بهمن, 1391 1:29 قبل از ظهر
مکان
تهران - هتل ونوس
تعیین شده توسط
محورهاي همايش
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: َشرکت ITCC INTERNATIONAL
مهلت ارسال چكيده مقالات: فراخوان مقاله ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 26 بهمن 1391
مهلت ارسال چكيده مقالات: فراخوان مقاله ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 26 بهمن 1391
سايت همايش: www.itccertificate.com
تلفن تماس دبيرخانه: 22876157 – 22875563- 021
آدرس دبيرخانه: تهران- خیابان شریعتی – بالاتر از میرداماد – خیابان زیبا پلاک 58 واحد 10
محل برگزاري: تهران - هتل ونوس
ایمیل: seminar@itccertificate.com
منبع: ایران کنفرانس
تلفن تماس دبيرخانه: 22876157 – 22875563- 021
آدرس دبيرخانه: تهران- خیابان شریعتی – بالاتر از میرداماد – خیابان زیبا پلاک 58 واحد 10
محل برگزاري: تهران - هتل ونوس
ایمیل: seminar@itccertificate.com
منبع: ایران کنفرانس