1 شاید شرکت کنم
عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
چهارمین کنفرانس مدیریت فروش
پنجشنبه, 5 بهمن, 1391 1:30 قبل از ظهر - جمعه, 6 بهمن, 1391 1:29 قبل از ظهر
مکان
تهران
تعیین شده توسط
محورهاي همايش
1. بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آن¬ها در ایران
2. تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا
3. وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع
4. نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران
5. نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی
6. تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات
7. نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع
8. عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع
9. تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
10. اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع
11. فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
12. تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع
13. تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع
14. نقش تفکر رهبران و مدیران سازمان بر تعیین کانال های توزیع
15. بهینه سازی هزینه ها در کانال های نوین توزیع
16. انواع ساختار سازمانی و کانال های نوین توزیع
17. تاثیر تملیک، ادغام ها و اتحادهای استراتژیک بر تغییر کانال های توزیع
18. نقش تصمیمات و دستورات دولتی در تغییر کانال های توزیع
19. سیستم های اطلاعاتی سازمان (MIS) در کانال های نوین توزیع
1. بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آن¬ها در ایران
2. تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا
3. وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع
4. نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران
5. نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی
6. تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات
7. نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع
8. عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع
9. تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
10. اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع
11. فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
12. تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع
13. تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع
14. نقش تفکر رهبران و مدیران سازمان بر تعیین کانال های توزیع
15. بهینه سازی هزینه ها در کانال های نوین توزیع
16. انواع ساختار سازمانی و کانال های نوین توزیع
17. تاثیر تملیک، ادغام ها و اتحادهای استراتژیک بر تغییر کانال های توزیع
18. نقش تصمیمات و دستورات دولتی در تغییر کانال های توزیع
19. سیستم های اطلاعاتی سازمان (MIS) در کانال های نوین توزیع
محورهاي همايش
برگزار كنندگان: ایده پردازان کسب و کار
مهلت ارسال چكيده مقالات: فراخوان مقاله ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 5 بهمن 1391
مهلت ارسال چكيده مقالات: فراخوان مقاله ندارد
مهلت ارسال متن كامل مقالات:
تاريخ برگزاري همايش: 5 بهمن 1391
سايت همايش: www.schoolofsales.ir/Article/p216
تلفن تماس دبيرخانه: 88260764
آدرس دبيرخانه: تهران- ابتدای کوی نصر(گیشا)- ابتدای خ بلوچستان- پ 17- ایده پردازان کسب و کار
محل برگزاري: تهران
ایمیل: smc4@biznews.ir
منبع: ایران کنفرانس