یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
محورهای کنفرانس عبارتند از :
1- کیفیت، بهرهوری و تعالی سازمانی
مديريت كيفيت فراگير، بهرهوري و تعالي سازماني، مديريت عملكرد، روشهاي حل مساله
2- رهبری و رفتار سازمانی
رهبري، رهبری تغییر؛ رهبری اخلاقی، رهبری شرکتهای بزرگ و هولدینگها، توانمندیهای هیجانی رهبران، اثربخشی کار تیمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی موثر بر نوآوری، موانع سازمانی موثر بر عدم رشد سازمانها، مديريت تحول، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تیمی، مذاکره
3- تولید، فرآیند و عملیات
مدیریت تولید و عملیات، مدیریت زنجیره تأمین، پژوهش عملیاتی، مدیریت پروژه، مدیریت فرآیندها و معماری سازمانی، مدیریت لجستیک، چابکی در سازمان
4- مدیریت مالی
استراتژیهای مالی، مدیریت ریسک، مدیریت سرمایهگذاری، مدیریت مالی شرکتها
5- مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و اطلاعات، روششناسی سیستمهای اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتالی، دولت و خدمات الکترونیکی، استراتژی الکترونیکی، مدلهای کسب و کار الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، تجارت از طریق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونیک، مدیریت تغییر و مهندسی فرآیندها، هوشمندی کسب و کار، بانکداری الکترونیک، راه حلهای الکترونیکی سازمانی (سیستمهای برنامهریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و ...)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونیک
6- مدیریت استراتژیک و رقابت
برنامهريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحلیل رقابتی ادغام و خرید، پیمانهای استراتژیک، شیوه مدیریت شرکتهای هولدینگ، استراتژی در سطح corporate، پیادهسازی استراتژی و موانع موفقیت آن
7- مدیریت منابع انسانی
توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشین پروری، سیستمهای جبران خدمات، سیستم ارزشیابی مشاغل، سیستمهای مدیریت عملکرد کارکنان، ایمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعهپذیری، مدیریت استراتژیک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونیک، مدیریت منابع انسانی در شرکتهای هولدینگ، مدیریت کارکنان دانشور، برنامههای نگهداشت دانشوران، نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی، طراحی سیستمهای حقوق و دستمزد در شرایط سخت اقتصادی، حسابرسی و ممیزیHRM
8- مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه
تحقيق و توسعه، سياستگذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي، استراتژي تکنولوژي، نوآوري و كارآفريني
9- مدیریت بازار
استراتژي بازار، تحقيقات بازار، بازاريابي بينالمللي، خدمات پس از فروش، مديريت ارتباط با مشتريان، تبليغات، قيمتگذاري
10- اخلاق و مسئولیتهای اجتماعی
شناسایی مسایل اخلاقی در سازمانها، ریشههای بروز مسایل اخلاقی، پیامدهای مشکلات اخلاقی در سازمانها، روشهای غنیسازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفهای، مدیریت پیشگیرانه مسایل اخلاقی، تدوین و ترویج کدهای اخلاقی، مهارتهای حل مسایل اخلاقی، تأثیر عملکرد سازمانها بر مسایل اجتماعی و زیستمحیطی، نقشهای اجتماعی سازمانها
11- ساختار سازمانی و حاکمیت شرکتی
نقشهای هیئت مدیره، نظام پاسخگویی، نظام حاکمیت در شرکتهای هولدینگ، فرآیندهای هیئت مدیره، روابط بین شرکت مادر و شرکتهای اقماری، اثربخشی هیئت مدیره، طراحی ساختار سازمانی، پیادهسازی ساختار سازمانی
12- کسب و کار بینالمللی
سرمایهگذاریهای بینالمللی، انواع تبادلات تجاری بینالمللی، توسعه صادرات، روشهای تأمین منابع و تجهیزات، پیادهسازی کارکردهای مختلف مدیریت در صحنههای بینالمللی
برای ارسال مقالات اینجا کلیک کنید.