36 منتظر جواب
عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
سومین همایش بین المللی “مسئولیت اجتماعی شرکت ها”
دوشنبه, 27 بهمن, 1393 10:00 قبل از ظهر - 4:30 بعد از ظهر
مکان
تهران
گیلان
ایران
تعیین شده توسط
سومین همایش بین المللی “مسئولیت اجتماعی شرکت ها” در 27 بهمن ماه (16 فوریه) سال جاری در محک برگزار خواهد شد.
مؤسسۀ محک به عنوان یکی از پیشگامان ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی در ایران و در چارچوب برنامه راهبردی سازمان؛ در سال 1387 با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک، نمایشگاه بین المللی پوستر با موضوع مسئولیت اجتماعی و سرطان کودکان را برگزار نمود. به دنبال آن درسال های 1389 و 1391 به ترتیب اولین و دومین کنفرانس مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سرطان کودکان را با همراهی و حمایت اتاق بازرگانی تهران برگزار نمود که جمعی از اندیشمندان و مدیران صنایع به بررسی این موضوع از ابعاد و زوایای مختلف پرداختند. اینک پس از 6 سال از آغاز ترویج این مفهوم خرسندیم که در آستانه برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مسئولیت اجتماعی این مفهوم که حاصل یک نگاه استراتژیک به اداره بنگاه های اقتصادی است رشد و توسعه یافته و در کنار تشکیل کمیسیون های مسئولیت اجتماعی در اتاقهای بازرگانی و شورای شهر سازمان مدیریت صنعتی نیز به تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی شرکت ها پرداخته است. امیدواریم همان گونه که در مقدمه اولین برنامه استراتژیک محک درسال 1386 درج گردیده است، در تداوم کمک های خیرخواهانه که در سنت و آداب قومی و اعتقادات دینی مردم سرزمینمان ریشه دارد مفاهیم نوینی همچون مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیز به عنوان مدلهای مشارکت توسعه یابد و جامعه از دست آوردهای ارزشمند آن بهره مند گردد.
اهداف همایش:
• ایجاد آگاهی در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکتها و بررسی فواید آن از تمامی جوانب (تاثیرات درون و برون سازمانی همچون: توسعه پایدار، جایگاه سازی و برندینگ، بالا بردن بهرهوری و رضایت ذینفعان، توسعه ارتباطات، تاثیرات اجتماعی و ... )
• تعریف و جذب پروژههای مسئولیت اجتماعی شرکتها در محک
• جلب توجه مدیران بنگاههای اقتصادی و مدیران سازمانهای تصمیمگیرنده وافزودن دیدگاه مسئولیت اجتماعی در کنار وظیفه اصلی آنها که سود آوری است.
• ایجاد تصویری شایسته از روحیه مردمی، همکاری و همراهی ایرانیان در جامعه بینالمللی
محورهای همایش:
• مسئولیت اجتماعی شرکتها و برنامه جهانی گلوبال کامپکت
• نقش دولت در توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتها
• مسئولیت اجتماعی شرکتها و توسعه پایدار اقتصاد ایران
• سلامت جامعه و مسئولیت اجتماعی شرکتها
• استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی شرکتها در ایران
• نقش موسسات مردم نهاد در ایجاد و بهرهبرداری از فرصتهای مسئولیت اجتماعی شرکتها
• معرفی موارد موفق در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتها
علاقه مندان به حضور در این همایش میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن23501164 تماس حاصل فرمایند.
مؤسسۀ محک به عنوان یکی از پیشگامان ترویج مفهوم مسئولیت اجتماعی در ایران و در چارچوب برنامه راهبردی سازمان؛ در سال 1387 با همکاری انجمن صنفی طراحان گرافیک، نمایشگاه بین المللی پوستر با موضوع مسئولیت اجتماعی و سرطان کودکان را برگزار نمود. به دنبال آن درسال های 1389 و 1391 به ترتیب اولین و دومین کنفرانس مسئولیت اجتماعی شرکت ها و سرطان کودکان را با همراهی و حمایت اتاق بازرگانی تهران برگزار نمود که جمعی از اندیشمندان و مدیران صنایع به بررسی این موضوع از ابعاد و زوایای مختلف پرداختند. اینک پس از 6 سال از آغاز ترویج این مفهوم خرسندیم که در آستانه برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مسئولیت اجتماعی این مفهوم که حاصل یک نگاه استراتژیک به اداره بنگاه های اقتصادی است رشد و توسعه یافته و در کنار تشکیل کمیسیون های مسئولیت اجتماعی در اتاقهای بازرگانی و شورای شهر سازمان مدیریت صنعتی نیز به تدوین استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی شرکت ها پرداخته است. امیدواریم همان گونه که در مقدمه اولین برنامه استراتژیک محک درسال 1386 درج گردیده است، در تداوم کمک های خیرخواهانه که در سنت و آداب قومی و اعتقادات دینی مردم سرزمینمان ریشه دارد مفاهیم نوینی همچون مسئولیت اجتماعی شرکت ها نیز به عنوان مدلهای مشارکت توسعه یابد و جامعه از دست آوردهای ارزشمند آن بهره مند گردد.
اهداف همایش:
• ایجاد آگاهی در خصوص مسئولیت اجتماعی شرکتها و بررسی فواید آن از تمامی جوانب (تاثیرات درون و برون سازمانی همچون: توسعه پایدار، جایگاه سازی و برندینگ، بالا بردن بهرهوری و رضایت ذینفعان، توسعه ارتباطات، تاثیرات اجتماعی و ... )
• تعریف و جذب پروژههای مسئولیت اجتماعی شرکتها در محک
• جلب توجه مدیران بنگاههای اقتصادی و مدیران سازمانهای تصمیمگیرنده وافزودن دیدگاه مسئولیت اجتماعی در کنار وظیفه اصلی آنها که سود آوری است.
• ایجاد تصویری شایسته از روحیه مردمی، همکاری و همراهی ایرانیان در جامعه بینالمللی
محورهای همایش:
• مسئولیت اجتماعی شرکتها و برنامه جهانی گلوبال کامپکت
• نقش دولت در توسعه مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتها
• مسئولیت اجتماعی شرکتها و توسعه پایدار اقتصاد ایران
• سلامت جامعه و مسئولیت اجتماعی شرکتها
• استاندارد ملی مسئولیت اجتماعی شرکتها در ایران
• نقش موسسات مردم نهاد در ایجاد و بهرهبرداری از فرصتهای مسئولیت اجتماعی شرکتها
• معرفی موارد موفق در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکتها
علاقه مندان به حضور در این همایش میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با شماره تلفن23501164 تماس حاصل فرمایند.
سومین همایش بین المللی ‹‹مسئولیت اجتماعی شرکت››
مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان با نام اختصاری " محک " از سال 1370 و با شماره ثبت 6567 در قـالب یک سـ
- ·
- 22 بهمن, 1393 1:00 بعد از ظهر