عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات
سه شنبه, 5 خرداد, 1394 9:30 قبل از ظهر - 4:30 بعد از ظهر
مکان
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
تعیین شده توسط
این کنفرانس به دنبال به اشتراک گذاری دانش کارامد و اثربخش ارتباطات بازاریابی است. در اینجا، مباحث تئوری و کلیشه اي تبلیغات مطرح نمی شود بلکه درباره جزئیات، واقعیت ارتباطات بازاریابی، اقدامات پشت پرده، مثال های واقعی از ایران و جهان، از زمان احساس نیاز سازمان به ارتباطات بازاریابی تا اجرا، ارائه آن به مشتری و دریافت بازخورد و ارزیابی اثربخشی این ارتباطات، با هم صحبت خواهیم کرد. ما یک ارتباط دو سویه اثربخش درخصوص دانش تبلیغات در یک روز زیبای بهاری (نماد تازگی، شروع دوباره و دوستانه) خواهیم داشت..
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، متولی برگزاری این کنفرانس است و به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش بازاریابی در ایران، به اشتراک گذاری دانش دست اندرکاران حرفه ای این صنعت را، یکی از ماموریت های اصلی خود می داند.
این کنفرانس، فرصت مناسبی برای ملاقات و تعامل نیروهای تازه نفس بازار کار (دانشجویان)، سازمان ها و شرکت ها، آژانس های مشاوره و تبلیغات، برای آشنایی و ایجاد همکاری های اثربخش در آینده است.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، متولی برگزاری این کنفرانس است و به عنوان یکی از متولیان اصلی آموزش بازاریابی در ایران، به اشتراک گذاری دانش دست اندرکاران حرفه ای این صنعت را، یکی از ماموریت های اصلی خود می داند.
این کنفرانس، فرصت مناسبی برای ملاقات و تعامل نیروهای تازه نفس بازار کار (دانشجویان)، سازمان ها و شرکت ها، آژانس های مشاوره و تبلیغات، برای آشنایی و ایجاد همکاری های اثربخش در آینده است.
تاریخ های مهم:
شروع ارسال مقالات: 20 اسفند ماه 1394
آخرین مهلت ارسال مقالات: 15 اردیبشهت ماه 1394
برگزاری کنفرانس: 5 خرداد ماه 1394
آخرین مهلت ارسال مقالات: 15 اردیبشهت ماه 1394
برگزاری کنفرانس: 5 خرداد ماه 1394
کنفرانس مدیریت تبلیغات، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می کند.
کنفرانس مدیریت تبلیغات در خرداد ماه 1393 توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
- ·
- 1 اردیبهشت, 1394 11:06 قبل از ظهر