امتیاز:
جنسیت:
تاریخ تولد:
18 بهمن, 1366
آخرین ورود:
30 دی, 1402
عضویت در:
21 اردیبهشت, 1394
درجه:
کاربر
بازدید پروفایل:
9
مشترکین RSS:
80
رشته تحصیلی:
مدیریت، صنعتی، مالی و بازرگانی - مدیریت
گرایش تحصیلی:
بازاریابی
زبان:
انگلیسی
شنیدار و خواندن:
عالی
گفتار و نوشتار:
خوب
اینحانب ایمان بخشعلی با بیش از 10 سال تجربه در حوزه کسب و کار، فروش و بازاریابی محصولات مصرفی به همراه دانش اکادمیک مدیریت و بازاریابی از دانشگاه تهران در این حوزه، قادر به توسعه کسب و کار به ویژه در حوزه فروش و بازاریابی می باشم.
برخی از توانمندی های اینجانب عبارتست از :
-تیم سازی و رهبری تیم
-توانایی حل مسئله کسب و کار و قدرت مواجه با چالش های جاری سازمانی
-اشراف کامل به عملیات شرکت های پخش، طراحی ساختار و فرایند های سازمان فروش، توزیع و بازاریابی
-بودجه بندی ساختار هزینه و درامد تیم فروش
-اشراف کامل به هدف گذاری، انواع استراتژی های بازاریابی و ورود محصولات جدید به بازار
-توانایی تحلیل داده های کلان و مسلط به روش های تحلیل داده جهت تصمیم گیری داده محور
-اشراف کامل به چارچوب های عرفی و نظری بازار محصولات غذایی، ارایشی ، بهداشتی و عطریات و ساختار های قیمت گذاری بین المللی.
برخی از توانمندی های اینجانب عبارتست از :
-تیم سازی و رهبری تیم
-توانایی حل مسئله کسب و کار و قدرت مواجه با چالش های جاری سازمانی
-اشراف کامل به عملیات شرکت های پخش، طراحی ساختار و فرایند های سازمان فروش، توزیع و بازاریابی
-بودجه بندی ساختار هزینه و درامد تیم فروش
-اشراف کامل به هدف گذاری، انواع استراتژی های بازاریابی و ورود محصولات جدید به بازار
-توانایی تحلیل داده های کلان و مسلط به روش های تحلیل داده جهت تصمیم گیری داده محور
-اشراف کامل به چارچوب های عرفی و نظری بازار محصولات غذایی، ارایشی ، بهداشتی و عطریات و ساختار های قیمت گذاری بین المللی.
بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرید ناگهانی و خرید وسواسی خریداران محصولات غذایی در شهر تهران
اثر تداعی مسئولیت اجتماعی و تداعی توانایی شرکت بر پاسخ مصرف کنندگان تک ماکارون
اثر تداعی مسئولیت اجتماعی و تداعی توانایی شرکت بر پاسخ مصرف کنندگان تک ماکارون
بازاریابی
رفتار مصرف کننده
برندینگ
تبلیغات
رفتار مصرف کننده
برندینگ
تبلیغات
iman.bakhshali@gmail.com