با توجه به اینکه در این نوع بازاریابی اکثرا سود مورد نظر عاید سرشاخه ها می شود، زیرشاخه ها اکثرا بعد از مدتی دلسرد شده و از شبکه خارج می شوند. با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات ع...
با توجه به اینکه در این نوع بازاریابی اکثرا سود مورد نظر عاید سرشاخه ها می شود، زیرشاخه ها اکثرا بعد از مدتی دلسرد شده و از شبکه خارج می شوند. با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات عدم موفقیت را شاهد هستیم. در ایران نیز شاهد کم شدن و به صفر رسیدن این نوع بازاریابی هستیم.
با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات ع...