با توجه به اینکه در این نوع بازاریابی اکثرا سود مورد نظر عاید سرشاخه ها می شود، زیرشاخه ها اکثرا بعد از مدتی دلسرد شده و از شبکه خارج می شوند. با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات ع...
با توجه به اینکه در این نوع بازاریابی اکثرا سود مورد نظر عاید سرشاخه ها می شود، زیرشاخه ها اکثرا بعد از مدتی دلسرد شده و از شبکه خارج می شوند. با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات عدم موفقیت را شاهد هستیم. در ایران نیز شاهد کم شدن و به صفر رسیدن این نوع بازاریابی هستیم.
خیر بنده عضو شرکت های بازاریابی شبکه ای نیستم
با نگاه به آمار های جهانی در طول سالهای 2010 الی 2013 تقریبا در دنیا اکثر زیر شاخه ها فرو ریخته و عملا این بازاریابی به بن بست رسیده است و در 97 درصد موضوعات ع...