امتیاز:
جنسیت:
تاریخ تولد:
15 فروردین, 1363
آخرین ورود:
30 مرداد, 1397
عضویت در:
8 مهر, 1395
درجه:
کاربر
بازدید پروفایل:
5
مشترکین RSS:
64
رشته تحصیلی:
مدیریت، صنعتی، مالی و بازرگانی - مدیریت
گرایش تحصیلی:
بازاریابی
زبان:
انگلیسی
شنیدار و خواندن:
خوب
گفتار و نوشتار:
خوب
مدرک:
ept
- تأخیره، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و میرزاپور، فاطمه (1395)، " عصر بازاریابی سیاسی "، مجله علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی در علوم اجتماعی، سال دوم، شماره 5، صص90-79.
- آذر، عادل و تقی زاده، محّمدرضا و تأخیره، محّمد (1394)،" تأثیر مديريت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرايی "، چشم انداز مديريت بازرگانی، شماره 21، صص 47-29.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و مقدم راد، شیوا (1394)، " احیاء خدمات چشم اندازی نو در عرصه تجارت "، ماهنامه مهندسي مديريت، سال هفتم، شماره 62، صص7-4.
- گودرزوند چگینی، مهرداد و تقی زاده، محّمدرضا (1393)، " تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد مالی شرکت های بیمه: نقش میانجی بازارگرایی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه استان گیلان)"، ماهنامه علمی پژوهش های مدیریت و حسابداری، سال اول، شماره چهارم و پنجم، صص 65-36.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محمد (1393)، " ارزیابی رابطه بازارگرايي با عملكرد: نقش رضايت كارمندان و مشتريان (مورد مطالعه: شعب یک بانک)"، دو ماهنامه بررسی های بازرگانی، سال دوازدهم، شماره 68، صص55-45.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و صیاد آذری، سامره (1393)، " ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی، در جذب مشتریان بیمه نامه های عمر و پس انداز با استفاده از مدل AIDA،" فصلنامه مطالعات بیمه، سال اول، شماره1، صص161-139.
- تقی زاده، محّمدرضا (1393)،" چرخه برنامه ریزی خدمات"، ماهنامه مدیریت، سال بيست و پنجم، شماره 173، صص52-50.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و رجب زاده، یاسمن (1393)، " تبیین مجدد مفهوم بازاریابی اجتماعی"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال هفتم، شماره56، صص21-18.
- چیرانی، ابراهیم و تقی زاده، محّمدرضا و راه حق، آتنا و مقدم راد، شیوا (1393)، " ارزیابی تأثیر خودشناسایی مشتری با برند (CBI) بر وفاداری"، ماهنامه علمی پژوهش های مدیریت و حسابداری، سال اول، شماره 8، صص103-79.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و میرزاپور، فاطمه (1392)، " ارزیابی روند توسعه مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) "، ماهنامه مهندسي مديريت، سال ششم، شماره 53، صص 48-43.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" شخصیت برند "، ماهنامه مهندسی مدیریت، شماره 50، صص14-12.
- پژوهی، نیلوفر و قلی زاده توچائی، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " ارزش افزوده اقتصادی؛ یک معیار ارزیابی عملکرد شرکت ها "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و رجب زاده، یاسمن (1391)،" وفاداری برند و ابعاد تشکیل دهنده آن"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 47، صص28-25.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" تصویر مقصد گردشگری "، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره 35، صص23-22.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" تبیین مدل مدیریت دانش برای کسب و کارهای کوچک و متوسط "، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 45، صص40-36.
- اسماعیلپور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و پژوهی، نیلوفر و قلیزاده، محمدرضا (1391)،" تفاوت های جنسیتی در کارآفرینی "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)،" تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، دو ماهنامه بررسي هاي بازرگاني، سال دهم، شماره 55 (پياپي 239)، صص 62 تا 71.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" خصوصیات فعالیت های بازاریابی مدرن در بیمه"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 43، صص22-18.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزیابی شاخصهای اندازهگیری رضایت مشتری و تبیین شاخصی بومی برای ایران "، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال پنجم، شماره 17، صص18-10.
- طالقانی، محّمد و حسنی مقدم، شیوا و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" اخلاق بازرگانی و نقش آن در اقتصاد اسلامی "، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره44، صص 11-6.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" مدیریت استراتژیک برند در عصر جهانی شدن"، فصلنامه تخصصی برند، شماره ششم، صص17-13.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزش مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی"، فصلنامه توسعه و بهبود مدیریت، سال سوم، شماره16، صص60-53.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" مفهوم خدمات، اساس طراحی و توسعه خدمات "، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال چهارم، شماره پانزدهم و شانزدهم، صص46-42.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" چشم انداز بازاریابی سیاسی"، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)، "مدیریت بازاریابی خدمات"، ماهنامه مدیریت، سال بيست و دوم، شماره 164، صص 17 تا 22.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" بازاریابی سیاسی رویکردی نو در عرصه مدیریت بازاریابی "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" چرخه های شکست و موفقیت در خدمات"، ماهنامه تدبیر، سال بیست و یکم، شماره225، صص37-34.
- مجرد، مصطفی و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" منحنی یادگیری، ابزاری برای توسعه شرکت ها"، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- رضایی کلیدبری، حمیدرضا و قلی زاده، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" بازاریابی گردشگری"، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره 17، صص29-27.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" تأثیر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، فصلنامه صنعت بیمه، سال بیست و پنجم، شماره 2، صص50-27.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" تحلیل رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری، با تأکید بر مدل راست و الیور" ، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال چهارم، شماره 13-14، صص83-78.
- طالقانی، محّمد و قلی زاده، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" صنعت گردشگری و نقش آن در توسعه اقتصادی"، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره های 18و19، صص37-34.
- تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" اهمیت منابع انسانی آموزش دیده در عصر اطلاعات "، فصلنامه توسعه و بهبود مدیریت، سال دوم، شماره7، صص14-11.
- Taleghani, M., Moghaddamrad, Sh., Taghizadeh, M.R (2016)," Presenting a Model for Accepting Online Brands: The Search Engines", International Academic Journal of Business Management, Vol. 3, No. 5, pp. 25-39.
- Taghizadeh, M.R., Ziadid, Ali., Mirzapour, Fatemeh., Tavakkoli, Leila (2016)," Presentation a model for acceptance of mobile banking among bank customers ", The 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Sciences and Art, 20, 21 and 22nd of January, Brussel, Belgium.
- Takhire, Mohammad., Taghizadeh, M.R (2015)," Evaluation of Effective Factors on Customer Decision-Making Process in the Online Environment ", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies (IJMPICT), Vol. 6, No. 3, pp. 1-11.
- Taleghani, M., Taghizadeh, M.R., Rahehagh, Atena., Moghaddamrad, Shiva (2015)," Evaluate the effects of market orientation on market performance in insurance companies (Case Study: Asia Insurance Company, Guilan Province)", Cumhuriyet Science Journal (CSJ)(ISI Index), Vol. 36, No: 3, pp. 21-32.
- Taghizadeh, M.R & Farhoudi, Arash (2015)," Survey The Effects of Market Orientation on Economic Performance of Insurance Companies(Case Study: Insurance Companies of Guillan Province"(, Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences(JLS), Vol. 5 (S2), pp. 1096-1100.
- Taghizadeh, M.R & Rezaloie, A & Taleghani, M and Gholizadeh, Mr (2012)," Assessment of the Impact of Relationship Marketing on Customer’s Loyalty Level (Case Study; Mellat Bank in Rasht City-Northern of Iran)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol.2, No.5, pp. 4961-4966.
- Vazifehdust, H & Shahnavazi, A & Taghizadeh, M.R & Gholizadeh, Mr (2012)," Assessment the Impact of Relationship Marketing Tactics on Relationship Quality and Customers Loyalty(Case Study: Mellat Bank, the City of Rasht)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol. 2, No.9, pp. 9724-9729.
- Shahnavazi, A & Taleghani, M & Taghizadeh, M.R & Gholizadeh, Mr (2012)," Evaluation of Effective Factors on Customers’ Intention in Using Electronic Bank Services through Integration of TAM and TRA Models and Introducing a Hybrid Model (Case Study: Private and Public Banks in Rasht City)", Archives Des Sciences Journal(ISI Index), Vol. 65, No. 7, pp. 18-24.
- Vazifehdust, H & Shahnavazi, A & Taghizadeh, M.R & Sotoudeh, F (2012), " Investigation Critical Success Factors of Customer Relationship Management Implementation", World Applied Sciences Journal (WASJ), 18 (8): pp.1052-1064.
- Afsharkazemi, M.A & Taghizadeh, M.R & Adelpour, E & Shahnavazi, A (2012)," Evaluating the Social Role of Banks in the Customers’ Loyalty (Case Study: Mellat Bank, Rasht City)", Journal of Trends in Social Science, Vol. 5, No.1, pp. 31-39.
- Taleghani, M & Taghizadeh, M.R (2011),"Assessment of Gender Differences in Brand Loyalty of Sportswear Consumers(Case Study: A Sport shops in the City of Rasht)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol.2, No.3, pp. 2138-2144.
- آذر، عادل و تقی زاده، محّمدرضا و تأخیره، محّمد (1394)،" تأثیر مديريت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی بازارگرايی "، چشم انداز مديريت بازرگانی، شماره 21، صص 47-29.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و مقدم راد، شیوا (1394)، " احیاء خدمات چشم اندازی نو در عرصه تجارت "، ماهنامه مهندسي مديريت، سال هفتم، شماره 62، صص7-4.
- گودرزوند چگینی، مهرداد و تقی زاده، محّمدرضا (1393)، " تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد مالی شرکت های بیمه: نقش میانجی بازارگرایی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه استان گیلان)"، ماهنامه علمی پژوهش های مدیریت و حسابداری، سال اول، شماره چهارم و پنجم، صص 65-36.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محمد (1393)، " ارزیابی رابطه بازارگرايي با عملكرد: نقش رضايت كارمندان و مشتريان (مورد مطالعه: شعب یک بانک)"، دو ماهنامه بررسی های بازرگانی، سال دوازدهم، شماره 68، صص55-45.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و صیاد آذری، سامره (1393)، " ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی، در جذب مشتریان بیمه نامه های عمر و پس انداز با استفاده از مدل AIDA،" فصلنامه مطالعات بیمه، سال اول، شماره1، صص161-139.
- تقی زاده، محّمدرضا (1393)،" چرخه برنامه ریزی خدمات"، ماهنامه مدیریت، سال بيست و پنجم، شماره 173، صص52-50.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و رجب زاده، یاسمن (1393)، " تبیین مجدد مفهوم بازاریابی اجتماعی"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال هفتم، شماره56، صص21-18.
- چیرانی، ابراهیم و تقی زاده، محّمدرضا و راه حق، آتنا و مقدم راد، شیوا (1393)، " ارزیابی تأثیر خودشناسایی مشتری با برند (CBI) بر وفاداری"، ماهنامه علمی پژوهش های مدیریت و حسابداری، سال اول، شماره 8، صص103-79.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و میرزاپور، فاطمه (1392)، " ارزیابی روند توسعه مدل پذیرش تکنولوژی(TAM) "، ماهنامه مهندسي مديريت، سال ششم، شماره 53، صص 48-43.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" شخصیت برند "، ماهنامه مهندسی مدیریت، شماره 50، صص14-12.
- پژوهی، نیلوفر و قلی زاده توچائی، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " ارزش افزوده اقتصادی؛ یک معیار ارزیابی عملکرد شرکت ها "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و رجب زاده، یاسمن (1391)،" وفاداری برند و ابعاد تشکیل دهنده آن"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 47، صص28-25.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" تصویر مقصد گردشگری "، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره 35، صص23-22.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" تبیین مدل مدیریت دانش برای کسب و کارهای کوچک و متوسط "، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 45، صص40-36.
- اسماعیلپور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و پژوهی، نیلوفر و قلیزاده، محمدرضا (1391)،" تفاوت های جنسیتی در کارآفرینی "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)،" تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، دو ماهنامه بررسي هاي بازرگاني، سال دهم، شماره 55 (پياپي 239)، صص 62 تا 71.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1391)،" خصوصیات فعالیت های بازاریابی مدرن در بیمه"، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره 43، صص22-18.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزیابی شاخصهای اندازهگیری رضایت مشتری و تبیین شاخصی بومی برای ایران "، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال پنجم، شماره 17، صص18-10.
- طالقانی، محّمد و حسنی مقدم، شیوا و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" اخلاق بازرگانی و نقش آن در اقتصاد اسلامی "، ماهنامه مهندسی مدیریت، سال پنجم، شماره44، صص 11-6.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" مدیریت استراتژیک برند در عصر جهانی شدن"، فصلنامه تخصصی برند، شماره ششم، صص17-13.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزش مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی"، فصلنامه توسعه و بهبود مدیریت، سال سوم، شماره16، صص60-53.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" مفهوم خدمات، اساس طراحی و توسعه خدمات "، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال چهارم، شماره پانزدهم و شانزدهم، صص46-42.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" چشم انداز بازاریابی سیاسی"، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)، "مدیریت بازاریابی خدمات"، ماهنامه مدیریت، سال بيست و دوم، شماره 164، صص 17 تا 22.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" بازاریابی سیاسی رویکردی نو در عرصه مدیریت بازاریابی "، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" چرخه های شکست و موفقیت در خدمات"، ماهنامه تدبیر، سال بیست و یکم، شماره225، صص37-34.
- مجرد، مصطفی و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" منحنی یادگیری، ابزاری برای توسعه شرکت ها"، ماهنامه توسعه مهندسی بازار، درج در سایت.
- رضایی کلیدبری، حمیدرضا و قلی زاده، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" بازاریابی گردشگری"، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره 17، صص29-27.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" تأثیر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، فصلنامه صنعت بیمه، سال بیست و پنجم، شماره 2، صص50-27.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" تحلیل رابطه کیفیت خدمات و رضایت مشتری، با تأکید بر مدل راست و الیور" ، فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع، سال چهارم، شماره 13-14، صص83-78.
- طالقانی، محّمد و قلی زاده، محّمدرضا و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" صنعت گردشگری و نقش آن در توسعه اقتصادی"، ماهنامه مدیریت جهانگردی، شماره های 18و19، صص37-34.
- تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" اهمیت منابع انسانی آموزش دیده در عصر اطلاعات "، فصلنامه توسعه و بهبود مدیریت، سال دوم، شماره7، صص14-11.
- Taleghani, M., Moghaddamrad, Sh., Taghizadeh, M.R (2016)," Presenting a Model for Accepting Online Brands: The Search Engines", International Academic Journal of Business Management, Vol. 3, No. 5, pp. 25-39.
- Taghizadeh, M.R., Ziadid, Ali., Mirzapour, Fatemeh., Tavakkoli, Leila (2016)," Presentation a model for acceptance of mobile banking among bank customers ", The 6th International Conference on Economics, Management, Engineering Sciences and Art, 20, 21 and 22nd of January, Brussel, Belgium.
- Takhire, Mohammad., Taghizadeh, M.R (2015)," Evaluation of Effective Factors on Customer Decision-Making Process in the Online Environment ", International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies (IJMPICT), Vol. 6, No. 3, pp. 1-11.
- Taleghani, M., Taghizadeh, M.R., Rahehagh, Atena., Moghaddamrad, Shiva (2015)," Evaluate the effects of market orientation on market performance in insurance companies (Case Study: Asia Insurance Company, Guilan Province)", Cumhuriyet Science Journal (CSJ)(ISI Index), Vol. 36, No: 3, pp. 21-32.
- Taghizadeh, M.R & Farhoudi, Arash (2015)," Survey The Effects of Market Orientation on Economic Performance of Insurance Companies(Case Study: Insurance Companies of Guillan Province"(, Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences(JLS), Vol. 5 (S2), pp. 1096-1100.
- Taghizadeh, M.R & Rezaloie, A & Taleghani, M and Gholizadeh, Mr (2012)," Assessment of the Impact of Relationship Marketing on Customer’s Loyalty Level (Case Study; Mellat Bank in Rasht City-Northern of Iran)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol.2, No.5, pp. 4961-4966.
- Vazifehdust, H & Shahnavazi, A & Taghizadeh, M.R & Gholizadeh, Mr (2012)," Assessment the Impact of Relationship Marketing Tactics on Relationship Quality and Customers Loyalty(Case Study: Mellat Bank, the City of Rasht)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol. 2, No.9, pp. 9724-9729.
- Shahnavazi, A & Taleghani, M & Taghizadeh, M.R & Gholizadeh, Mr (2012)," Evaluation of Effective Factors on Customers’ Intention in Using Electronic Bank Services through Integration of TAM and TRA Models and Introducing a Hybrid Model (Case Study: Private and Public Banks in Rasht City)", Archives Des Sciences Journal(ISI Index), Vol. 65, No. 7, pp. 18-24.
- Vazifehdust, H & Shahnavazi, A & Taghizadeh, M.R & Sotoudeh, F (2012), " Investigation Critical Success Factors of Customer Relationship Management Implementation", World Applied Sciences Journal (WASJ), 18 (8): pp.1052-1064.
- Afsharkazemi, M.A & Taghizadeh, M.R & Adelpour, E & Shahnavazi, A (2012)," Evaluating the Social Role of Banks in the Customers’ Loyalty (Case Study: Mellat Bank, Rasht City)", Journal of Trends in Social Science, Vol. 5, No.1, pp. 31-39.
- Taleghani, M & Taghizadeh, M.R (2011),"Assessment of Gender Differences in Brand Loyalty of Sportswear Consumers(Case Study: A Sport shops in the City of Rasht)", Journal of Basic and Applied Scientific Research(ISI Index), Vol.2, No.3, pp. 2138-2144.
- طالقانی، محّمد و مقدم راد، شیوا و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " ارائه مدلی برای پذیرش برندهای آنلاین: مطالعه موتورهای جستجو "، دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 15بهمن، مشهد.
- راه حق، آتنا و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) در بهبود عملکرد مالی: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان گیلان)، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، تهران.
- تأخیره، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " پذیرش فناوری در محیط آنلاین: نقش روابط برند و تجربه برند آنلاین "، کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه پوستر و درج در مجموعه مقالات، 27 اردیبهشت، استانبول، ترکیه.
- تأخیره، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " اقتصاد مبتنی بر دانش (رویکرد قابلیت توسعه ملی)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی، مقاله پذیرفته شده جهت سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 30 خرداد ساری، مازندران.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و راه حق، آتنا و مقدم راد، شیوا (1394)، " ارزیابي اثرات بازارگرايي بر عملكرد بازار شركت هاي بيمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا، استان گیلان)، همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، استان گلستان.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و فرهودی، آرش و جودی، علی (1394)، " ارزیابی عوامل مؤثر بر پذيرش بانکداری همراه با تأکید بر مدل توسعه یافته پذیرش فناوری (مورد مطالعه: بانک ملی استان گیلان)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه پوستری و درج در مجموعه مقالات، 5 و6 خرداد، دبی.
- تقی زاده، محّمدرضا و تأخیره، محّمد (1394)، " پذیرش بانکداری همراه با تأکید بر مدل توسعه یافته پذیرش تکنولوژی (TAM) (مورد مطالعه: بانک ملت استان گیلان)"، همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 24 اردیبهشت، استان گلستان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و تأخیره، محّمد و خدنگ، مهدیه (1393)، " کسب رضایت مشتری در بانک ها با تکیه بر بازارگرایی، نقش قابلیت برندسازی و توانمندسازی مشتری (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محمد و تأخیره، محّمد (1393)، " بازاريابي داخلي و نقش آن در توسعه بازارگرايي بانكها (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان)"، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- تأخیره، محّمد و ضیادید، علی و تقی زاده، محّمدرضا و خدنگ، مهدیه (1393)، " تأثیر عدالت محوری بر رضایت مشتریان در بانکداری اینترنتی: نقش اعتماد و ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان) "، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- رجب زاده، یاسمن و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر سرمایه گذاری اجتماعی بر تعهد و عملکرد کارکنان(مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 5 دی، شیراز.
- اسماعیل پور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی (1392)، " تأثیر گرایش کارآفرینانه بر سودآوری شرکت های بیمه: نقش بازارگرایی و موفقیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان)"، همایش ملی دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، دانشگاه مازندران، 25 و 26 اردیبهشت، مازندران.
- رویدل، هاجر و تقی زاده، محّمدرضا (1392)، " تحلیل سودآوری و اثربخشی شعب بانک ها با استفاده از تکنیک BCG-DEA ماتریس "، پنجمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی دادهها، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، مؤسسه آموزش عالی آیندگان، 13 تا 15 شهریور، تنکابن.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و صیاد آذری، سامره (1392)، " تأثیر رضایت کارمندان بر وفاداری مشتریان: نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " اثر بازارگرایی بر عملکرد خدمات جدید: نقش نوآوری خدمات (مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی (1392)، " تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد بانک ها با تأکید بر نقش میانجی بازارگرایی (مطالعه موردي: بانک هاي دولتی و خصوصی استان گیلان)"، دومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، ، 18و19 اردیبهشت، اصفهان.
- فرج پور، قاسم و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و ضیادید، علی (1392)، " تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مدل پیشنهادی شاخص رضایت مشتری (CSI)"، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، مقاله پذیرفته شده بصورت پوستر و چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزشی- تحقیقاتی نورباران اندیشه، 21 و 22 شهریور ، قم.
- همتی نژاد، مهرعلی و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " اثر ابعاد گرایش کارآفرینانه بر موفقیت محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شهر صنعتی رشت)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و صیاد آذری، سامره (1392)، " ارزيابي رابطه جهت گيري هاي استراتژيك با عملكرد بازار شركت هاي بيمه (شرکت بیمه ایران، استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر خدمت رسانی عادلانه (FAIRSERV) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، مقاله پذیرفته شده بصورت سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزشی- تحقیقاتی نورباران اندیشه، 21 و 22 شهریور، قم.
- خمامی، حسن و کاویانفر، آزاده و یارمحمدی، رضا و تقی زاده، محّمدرضا (1392)، " ارزیابی عملکرد سرمایه فکری با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: بانک ملت رشت)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- شاهرودی، کامبیز و روی دل، هاجر و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " نقش مدیریت دانش در عملکرد سازمانی "، اولین همایش ملی تازه های مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 12 اسفند، رشت.
- اسماعیل پور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " بررسی تأثیر ابعاد بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی شرکت های بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران، استان گیلان)"، دهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، 9 آذر، دانشگاه صنعتی شریف، تهران.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " ارزیابی استقرار نظام مديريت دانش در سازمان هاي دولتي (مطالعه موردي: سازمان تأمین اجتماعی رشت)"، اولین همایش ملی تازه های مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 12 اسفند، رشت.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر و رحمتی، یلدا (1391)، " ارزيابي تأثير ابعاد مديريت ارتباط با مشتري روي عملكرد مالي بانك ها (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی شهر رشت)"، اولین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، 5شهریور، گرگان.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " ارزیابی نقش اجتماعی بانک ها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک ملت، شهر رشت)"، چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما، 23 و 23 مهر، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)، " بررسی تأثیر تفاوت های جنسیتی در وفاداری برند مصرف کنندگان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: فروشگاه های ورزشی شهر رشت)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت برند، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا و قلی زاده توچائی، محّمدرضا (1391)، " ارزیابی رابطه میان بازارگرايي و برندگرايي از چشم انداز مشتري (مطالعه موردی: بانک ملت شهر رشت)"، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت، مازندران.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)، " بازاریابی در عصر پست مدرن"، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت ، مازندران.
- تقی زاده، محّمدرضا و پژوهی، نیلوفر و قلی زاده توچائی، محّمدرضا (1391)، " ارزیابی اثرات بازارگرایی بر عملكرد اقتصادي بانک ها (مطالعه موردي: بانک ملّت، شهر رشت) "، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت، مازندران.
- قلی زاده توچائی، محّمدرضا و رجب زاده، ياسمن و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " بررسی تأثير استراتژيهاي زنجيره تأمين ناب و چابك بر عملكرد بازاريابي شركتهاي توليدي (مطالعه موردی؛ شركت هاي صنايع غذايي و آشاميدني شهرستان رشت)"، سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، دانشکده مهندسی صنایع، 25و26 اردیبهشت، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی، در جذب مشتریان بیمه نامه های عمر و پس انداز با استفاده از مدل AIDA (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، چهارمین کنفرانس کسب و کار صنعت بیمه، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 27 و 28 مهر، تهران.
- شریفی، آزیتا و طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی(7p) و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)"، چهارمین کنفرانس کسب و کار صنعت بیمه، مقاله پذیرفته شده برای ارائه، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 27 و 28 مهر، تهران.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (8ps)، از نظر اثرگذاری بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت) "، سومین کنفرانس ملی بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه، بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های عمر و زندگی، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 21 تا 22 مهر، تهران.
- راه حق، آتنا و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " نقش مدیریت کیفیت جامع (TQM) در بهبود عملکرد مالی: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت (مورد مطالعه: شرکت های بیمه استان گیلان)، دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، تهران.
- تأخیره، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " پذیرش فناوری در محیط آنلاین: نقش روابط برند و تجربه برند آنلاین "، کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه پوستر و درج در مجموعه مقالات، 27 اردیبهشت، استانبول، ترکیه.
- تأخیره، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1394)، " اقتصاد مبتنی بر دانش (رویکرد قابلیت توسعه ملی)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی، مقاله پذیرفته شده جهت سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 30 خرداد ساری، مازندران.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و راه حق، آتنا و مقدم راد، شیوا (1394)، " ارزیابي اثرات بازارگرايي بر عملكرد بازار شركت هاي بيمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه آسیا، استان گیلان)، همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، استان گلستان.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا و فرهودی، آرش و جودی، علی (1394)، " ارزیابی عوامل مؤثر بر پذيرش بانکداری همراه با تأکید بر مدل توسعه یافته پذیرش فناوری (مورد مطالعه: بانک ملی استان گیلان)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و سامانه های مالی، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه پوستری و درج در مجموعه مقالات، 5 و6 خرداد، دبی.
- تقی زاده، محّمدرضا و تأخیره، محّمد (1394)، " پذیرش بانکداری همراه با تأکید بر مدل توسعه یافته پذیرش تکنولوژی (TAM) (مورد مطالعه: بانک ملت استان گیلان)"، همایش سراسری مباحث کلیدی در علوم مدیریت و حسابداری، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 24 اردیبهشت، استان گلستان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و تأخیره، محّمد و خدنگ، مهدیه (1393)، " کسب رضایت مشتری در بانک ها با تکیه بر بازارگرایی، نقش قابلیت برندسازی و توانمندسازی مشتری (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محمد و تأخیره، محّمد (1393)، " بازاريابي داخلي و نقش آن در توسعه بازارگرايي بانكها (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان)"، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- تأخیره، محّمد و ضیادید، علی و تقی زاده، محّمدرضا و خدنگ، مهدیه (1393)، " تأثیر عدالت محوری بر رضایت مشتریان در بانکداری اینترنتی: نقش اعتماد و ارزش ادراک شده مشتری (مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان) "، سومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 13 شهریور، استان گلستان.
- رجب زاده، یاسمن و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر سرمایه گذاری اجتماعی بر تعهد و عملکرد کارکنان(مورد مطالعه: شرکت مخابرات استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد بانک ها: نقش میانجی عملکرد نوآوری و عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: بانک تجارت استان گیلان)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، چالش ها و راهکارها، مقاله پذیرفته شده جهت ارائه سخنرانی و درج در مجموعه مقالات، 5 دی، شیراز.
- اسماعیل پور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی (1392)، " تأثیر گرایش کارآفرینانه بر سودآوری شرکت های بیمه: نقش بازارگرایی و موفقیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان)"، همایش ملی دانشگاه کارآفرین؛ صنعت دانش محور، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، دانشگاه مازندران، 25 و 26 اردیبهشت، مازندران.
- رویدل، هاجر و تقی زاده، محّمدرضا (1392)، " تحلیل سودآوری و اثربخشی شعب بانک ها با استفاده از تکنیک BCG-DEA ماتریس "، پنجمین کنفرانس ملی تحلیل پوششی دادهها، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، مؤسسه آموزش عالی آیندگان، 13 تا 15 شهریور، تنکابن.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و صیاد آذری، سامره (1392)، " تأثیر رضایت کارمندان بر وفاداری مشتریان: نقش میانجی رضایت مشتری (مطالعه موردی: بانک مسکن استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " اثر بازارگرایی بر عملکرد خدمات جدید: نقش نوآوری خدمات (مطالعه موردی: شرکت های بیمه استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی (1392)، " تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد بانک ها با تأکید بر نقش میانجی بازارگرایی (مطالعه موردي: بانک هاي دولتی و خصوصی استان گیلان)"، دومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، ، 18و19 اردیبهشت، اصفهان.
- فرج پور، قاسم و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر همدلی بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و ضیادید، علی (1392)، " تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان با تأکید بر مدل پیشنهادی شاخص رضایت مشتری (CSI)"، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، مقاله پذیرفته شده بصورت پوستر و چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزشی- تحقیقاتی نورباران اندیشه، 21 و 22 شهریور ، قم.
- همتی نژاد، مهرعلی و تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " اثر ابعاد گرایش کارآفرینانه بر موفقیت محصول جدید (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی شهر صنعتی رشت)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد و صیاد آذری، سامره (1392)، " ارزيابي رابطه جهت گيري هاي استراتژيك با عملكرد بازار شركت هاي بيمه (شرکت بیمه ایران، استان گیلان) "، اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مرکز آموزش و فنی حرفه ای مریانج، 3 بهمن، همدان.
- تقی زاده، محّمدرضا و ضیادید، علی و ابراهیم نژاد، مهدی و تأخیره، محمد (1392)، " تأثیر خدمت رسانی عادلانه (FAIRSERV) بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان گیلان)"، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی، مقاله پذیرفته شده بصورت سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزشی- تحقیقاتی نورباران اندیشه، 21 و 22 شهریور، قم.
- خمامی، حسن و کاویانفر، آزاده و یارمحمدی، رضا و تقی زاده، محّمدرضا (1392)، " ارزیابی عملکرد سرمایه فکری با استفاده از کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: بانک ملت رشت)"، دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، چهاردهم شهریور، گرگان.
- شاهرودی، کامبیز و روی دل، هاجر و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " نقش مدیریت دانش در عملکرد سازمانی "، اولین همایش ملی تازه های مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 12 اسفند، رشت.
- اسماعیل پور، رضا و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " بررسی تأثیر ابعاد بازارگرایی بر عملکرد اقتصادی شرکت های بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران، استان گیلان)"، دهمین کنفرانس بینالمللی مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، 9 آذر، دانشگاه صنعتی شریف، تهران.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " ارزیابی استقرار نظام مديريت دانش در سازمان هاي دولتي (مطالعه موردي: سازمان تأمین اجتماعی رشت)"، اولین همایش ملی تازه های مدیریت، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، 12 اسفند، رشت.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر و رحمتی، یلدا (1391)، " ارزيابي تأثير ابعاد مديريت ارتباط با مشتري روي عملكرد مالي بانك ها (مطالعه موردی: بانک های دولتی و خصوصی شهر رشت)"، اولین همایش ملی علوم مدیریت نوین، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، 5شهریور، گرگان.
- شاهرودی، کامبیز و تقی زاده، محّمدرضا و روی دل، هاجر (1391)، " ارزیابی نقش اجتماعی بانک ها، بعنوان تعیین کننده رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: بانک ملت، شهر رشت)"، چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، مقاله پذیرفته شده برای ارائه پوستری، مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما، 23 و 23 مهر، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)، " بررسی تأثیر تفاوت های جنسیتی در وفاداری برند مصرف کنندگان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی: فروشگاه های ورزشی شهر رشت)"، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت برند، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، مرکز بین المللی همایش های صدا و سیما، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا و قلی زاده توچائی، محّمدرضا (1391)، " ارزیابی رابطه میان بازارگرايي و برندگرايي از چشم انداز مشتري (مطالعه موردی: بانک ملت شهر رشت)"، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت، مازندران.
- تقی زاده، محّمدرضا و طالقانی، محّمد (1391)، " بازاریابی در عصر پست مدرن"، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت ، مازندران.
- تقی زاده، محّمدرضا و پژوهی، نیلوفر و قلی زاده توچائی، محّمدرضا (1391)، " ارزیابی اثرات بازارگرایی بر عملكرد اقتصادي بانک ها (مطالعه موردي: بانک ملّت، شهر رشت) "، اولین همايش استانی مديريت بازاريابي و رويکردهاي نوين در بازار، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه پیام نور قائم شهر، اردیبهشت، مازندران.
- قلی زاده توچائی، محّمدرضا و رجب زاده، ياسمن و تقی زاده، محّمدرضا (1391)، " بررسی تأثير استراتژيهاي زنجيره تأمين ناب و چابك بر عملكرد بازاريابي شركتهاي توليدي (مطالعه موردی؛ شركت هاي صنايع غذايي و آشاميدني شهرستان رشت)"، سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب، دانشکده مهندسی صنایع، 25و26 اردیبهشت، تهران.
- تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی، در جذب مشتریان بیمه نامه های عمر و پس انداز با استفاده از مدل AIDA (مورد مطالعه: شرکت بیمه ایران، شهر رشت)"، چهارمین کنفرانس کسب و کار صنعت بیمه، مقاله پذیرفته شده برای چاپ در مجموعه مقالات کنفرانس، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 27 و 28 مهر، تهران.
- شریفی، آزیتا و طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1390)،" بررسی رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی(7p) و میزان گرایش به خرید بیمه نامه های عمر از دید مشتریان این صنعت (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)"، چهارمین کنفرانس کسب و کار صنعت بیمه، مقاله پذیرفته شده برای ارائه، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 27 و 28 مهر، تهران.
- طالقانی، محّمد و تقی زاده، محّمدرضا (1389)،" اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی خدمات (8ps)، از نظر اثرگذاری بر تمایل به خرید بیمه نامه های عمر و پس انداز (موردکاوی: شرکت بیمه ایران، شهر رشت) "، سومین کنفرانس ملی بهبود فضای کسب و کار صنعت بیمه، بازاریابی و فروش حرفه ای بیمه های عمر و زندگی، مقاله پذیرفته شده برای سخنرانی، سالن همایش های بین المللی نیایش، سعادت آباد، 21 تا 22 مهر، تهران.
taghizadeh.joorshari@gmail.com
آشنايي نسبي با نرم افزارهاي:
LISREL, SMART PLS, AMOS, SPSS, LINGO, Photoshop CS, Office
LISREL, SMART PLS, AMOS, SPSS, LINGO, Photoshop CS, Office
- داور دوره ای نشریه:
- عضو هیأت تحریریه فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری.
The International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies (IJMPICT)
- داور علمی اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت، 31مرداد ماه 1396، شیراز.
- داور علمی دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی فرهنگی، 26 اردیبهشت ماه 1396، تهران.
- داور علمی ششمین همایش سالانه مدیریت و برندسازی 2017، 24اردیبهشت ماه 1396، تهران.
- داور علمی اولين همايش بين المللي و سومين همايش ملي پژوهش هاي مديريت و علوم انساني، 26اسفند ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنفرانس بین المللی علوم اسلامی، ۱۹ اسفند ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی، 29بهمن ماه 1395، تهران.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و روانشناسی، 6بهمن ماه 1395، قم.
- داور علمی اولین کنفرانس جهانی توسعه دانش در علوم و فناوری، 9دی ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین همایش بین المللی مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی، 2دی ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و صنایع در هزاره سوم، 25 آذر ماه 1395، تورین، ایتالیا.
- داور علمی کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی، 25 آذر ماه 1395، قم.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، 23 آذر ماه 1395، شیراز.
- داور علمی سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی، 18 آذر ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم، 27 آبان ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت، 23 آبان ماه 1395، شیراز.
- داور علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت و روانشناسی، 2 مهر ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و صنایع، 31-30 شهریور ماه 1395، وین، اتریش.
- داور علمی اولین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی فرهنگی، 13 شهریور ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی کاربرد تحقیق و پژوهش در علوم و مهندسی، 10 مرداد ماه 1395، تهران.
- داور علمی سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی، 25 تیر ماه 1395، مازندران (بابلسر).
- داور علمی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، 24 تیر ماه 1395، دانشــــگاه تهران.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد، 22 اسفند ماه 1394، شیراز.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی (با تأکید بر پژوهش های نوین)، 8 اسفند 1394، ساری.
- داور علمی کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری با محوریت پژوهش های نیاز محور، 17 دی ماه 1394، مشهد.
- داور برتر اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری با محوریت پژوهش های نیاز محور در رشته مدیریت، 17 دی ماه 1394، مشهد.
- داور علمی دومین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش، 24 دی ماه 1394، شیراز.
- داور علمی دومين کنگره بين المللي تفکر و پژوهش دینی، 26 آذر ماه 1394، اردبیل.
- نفر دوم فارغ التحصیلان ممتاز ورودی 1387 در مقطع کارشناسی ارشد.
- عضو هیأت تحریریه فصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری.
The International Journal of Managing Public Sector Information and Communication Technologies (IJMPICT)
- داور علمی اولین کنفرانس علمی بین المللی مدیریت، اقتصاد کاربردی و تجارت، 31مرداد ماه 1396، شیراز.
- داور علمی دومین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی فرهنگی، 26 اردیبهشت ماه 1396، تهران.
- داور علمی ششمین همایش سالانه مدیریت و برندسازی 2017، 24اردیبهشت ماه 1396، تهران.
- داور علمی اولين همايش بين المللي و سومين همايش ملي پژوهش هاي مديريت و علوم انساني، 26اسفند ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنفرانس بین المللی علوم اسلامی، ۱۹ اسفند ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت و اقتصاد جهانی، 29بهمن ماه 1395، تهران.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و روانشناسی، 6بهمن ماه 1395، قم.
- داور علمی اولین کنفرانس جهانی توسعه دانش در علوم و فناوری، 9دی ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین همایش بین المللی مدیریت کاربردی و چابک سازی سازمانی، 2دی ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و صنایع در هزاره سوم، 25 آذر ماه 1395، تورین، ایتالیا.
- داور علمی کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اجتماعی، 25 آذر ماه 1395، قم.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، 23 آذر ماه 1395، شیراز.
- داور علمی سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی، 18 آذر ماه 1395، تهران.
- داور علمی کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم، 27 آبان ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت، 23 آبان ماه 1395، شیراز.
- داور علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت و روانشناسی، 2 مهر ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و صنایع، 31-30 شهریور ماه 1395، وین، اتریش.
- داور علمی اولین کنگره بین المللی توانمندسازی جامعه در حوزه مدیریت، اقتصاد، کارآفرینی و مهندسی فرهنگی، 13 شهریور ماه 1395، تهران.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی کاربرد تحقیق و پژوهش در علوم و مهندسی، 10 مرداد ماه 1395، تهران.
- داور علمی سومین کنفرانس اقتصاد و مدیریت کاربردی با رویکرد ملی، 25 تیر ماه 1395، مازندران (بابلسر).
- داور علمی سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، 24 تیر ماه 1395، دانشــــگاه تهران.
- داور علمی دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و اقتصاد، 22 اسفند ماه 1394، شیراز.
- داور علمی اولین کنفرانس بین المللی علوم انسانی با رویکرد بومی – اسلامی (با تأکید بر پژوهش های نوین)، 8 اسفند 1394، ساری.
- داور علمی کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری با محوریت پژوهش های نیاز محور، 17 دی ماه 1394، مشهد.
- داور برتر اولین کنفرانس بین المللی یافته های نوین پژوهشی در علوم، مهندسی و فناوری با محوریت پژوهش های نیاز محور در رشته مدیریت، 17 دی ماه 1394، مشهد.
- داور علمی دومین کنفرانس ملی نگاهی نو به تحول و نوآوری در آموزش، 24 دی ماه 1394، شیراز.
- داور علمی دومين کنگره بين المللي تفکر و پژوهش دینی، 26 آذر ماه 1394، اردبیل.
- نفر دوم فارغ التحصیلان ممتاز ورودی 1387 در مقطع کارشناسی ارشد.