عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

اظهار نظر دارنده مدال برنز المپیاد شیمی کشور و رتبه برتر آزمون سراسری درباره نخبگان و مستعدان

دارنده مدال برنز المپیاد شیمی کشور و رتبه برتر آزمون سراسری معتقد است، یک فرد مستعد با توجه به رشته تخصصی خود می‌تواند فعالیت‌های مفید قابل توجه‌ای انجام دهد البته در صورتیکه به او اعتماد شود تا بتواند ایده‌هایش را به منصه ظهور برساند.

الهام قدمی یزدی؛ فارغ‌التحصیل دکترای تخصصی طب سنتی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان گفت: همواره دوست داشته‌ام که مشکلات مهم رشته‌های مختلف پزشکی را با کمک افراد مشغول در این رشته‌ها بررسی و به راه‌کارهای خوب و مناسبی از دیدگاه طب سنتی برسیم.

وی افزود: هم اکنون در حال گذراندن طرح نیروی انسانی هستم و با توجه به رشته تحصیلی‌ام می‌دانم که با کمک طب سنتی می‌توان قدم‌های زیاد و بسیار جالبی در زمینه حفظ سلامتی و بازگرداندن فرد به سلامت و داشتن جامعه‌ای شاداب‌تر، برداشت. یقین دارم چنین کاری قابل انجام است اما متاسفانه موانع آن بسیار زیاد است. راه‌های فراوانی برای حفظ سلامتی و درمان بیماری‌های مختلف وجود دارد و هیچ گاه نباید بر یک مطلب پافشاری کرد؛ بلکه در نهایت باید آنچه به نفع بیمار است انجام دهیم و در صورت نیاز از دانش دیگران نیز بهره‌مند شویم.

قدمی یزدی؛ در ادامه به حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از مستعدان برتر اشاره کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان همواره حمایت‌های خوبی از نخبگان و استعدادهای برتر داشته است اما این حمایت‌ها می‌تواند به صورت بهتری انجام شود. متاسفانه این حمایت‌ها بیشتر به سمت نخبگان فنی و مهندسی است و کمتر به حوزه‌های علوم انسانی و پزشکی توجه شده است. البته بعد مادی چندان مدنظر نیست بلکه منظور حمایت‌های معنوی است. دارنده مدال برنز المپیاد شیمی کشور افزود: آنگونه که بارها ذکر شده است بنیاد ملی نخبگان باید از حمایت‌های معنوی بسیاری برخوردار باشد. یک فرد مستعد با توجه به رشته تخصصی خود می‌تواند فعالیت‌های مفید قابل توجه‌ای انجام دهد البته در صورتیکه به او اعتماد شود تا بتواند ایده‌هایش را به منصه ظهور برساند. قدمی یزدی در پایان تاکید کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات، مشورت گرفتن از نخبگان در امور است؛ البته این مشورت‌ها باید ترتیب اثر داده شوند، نه اینکه در حد تعارف باشند.

کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید