برنامه سه ساله شرکت وال مارت + اینفوگراف
برنامه وال مارت:
فروش یکپارچه دسترسی سریع و آسان از طریق ترکیبی از مراجعه حضوری، خرید آنلاین (الکترونیکی)، موبایل (اپلیکیشن)
اهداف مالی: 45- تا 60 میلیارد دلار فروش جدید
استراتژی های رشد:
1- پیروز شدن با فروشگاه ها و حفظ پیشنهادهای قابل توجه فعلی
2- تعمیق روابط دیجیتال با مشتریان از طریق بهبود مستمر مهارت ها و برنامه های کاربردی (اپلیکیشن) و یکپارچه سازی دیجیتال جهت ارتقاء تجربه
3- افزودن قابلیت ها و توانمندی های کلیدی زنجیره تأمین، فناوری و داده ها، استعداد و روش های کاری
بخش های رشد:
1- ارائه ارزش از طریق رهبری هزینه و برندهای خصوصی
2- ارائه خدمات راحت از طریق تجارت الکترونیک و ارسال مواد غذایی آن لاین در فرمت های کوچک
3- بازرگان خوب بودن از طریق ارائه محصولات تازه، طبیعی، سالم و ارگانیک
4- جذب درآمد از طریق ترکیبی از طریق ارائه مواد غذایی تازه، مواد غذایی آنلاین و تجارت الکترونیک
5- در مناطق جغرافیایی کلیدی آمریکای شمالی و چین