عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در صنایع غذایی و تغذیه سالم
1 شرکت می کنم
1 شاید شرکت کنم
  • مهران مهدی زاده (Mehran Mehdizade)

دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در صنایع غذایی و تغذیه سالم

1396-09-23 زمان
پنجشنبه, 23 آذر, 1396 8:38 قبل از ظهر
مکان
تهران
تهران
ایران
تعیین شده توسط

اطلاعات و معرفی کنفرانس


با استعانت و یاری از پروردگار متعال و منان و با حمایت مؤثر مجامع علمی و دانشگاهی، ارگان ها و سازمان ها "دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در صنایع غذایی و تغذیه سالم" توسط سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز برگزار خواهد گردید. لذا باتوجه به اهمیت  موضوع و نقش سازنده علوم و صنایع غذایی و همچنین تغذیه مناسب و سالم در جامعه، از کلیه مسئولین، متخصصین ، مهندسین، کارشناسان و صاحب نظران انتظار می رود تا با ارایه جدیدترین مقالات و دستاوردهای علمی و تجربی خود در راستای ارتقای سطح علمی این حوزه و در نهایت افزایش بهره وری و نهایتا توسعه همه جانبه و صحیح جامعه گامی استوار برداریم.


در طی سال­های اخیر همایش و کنفرانس های متعددی پیرامون مسائل مختلف علوم و صنایع غذایی برگزار شده است؛ اما با توجه به اهمیت موضوع  علوم و صنابع غذایی و ضرورت این رشته موثر و کاربردی در کشور، سازمان و کمیته برگزاری این کنفرانس برآن شد تا با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایۀ دستاوردها و یافته های پژوهشي و علمی صاحب نظران، پژوهشگران و دست‌اندرکاران و اندیشمندان کنفرانس فوق را برگزار نماید.


لذا از کليۀ علاقه‌مندان و صاحب نظران دعوت می گردد تا با ارسال يافته‌هاي اصيل علمي و پژوهشي خود در برگزاري هر چه بهتر این کنفرانس مشارکت فعال داشته باشند.


وب سایت: www.foodconf.ir


ایمیل کنفرانس: 1foodconf@gmail.com


تلفن تماس: 09128496086


کانال تلگرام کنفرانس: telegram.me/foodconf



 


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید

در حال حاضر مطلب بیشتری موجود نیست