عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
دومین کنفرانس بین­ المللی ابزار و تکنیک ­های مدیریت
2 شرکت می کنم
1 شاید شرکت کنم
  • امير هروي
44 منتظر جواب
  • فاطمه نجف زاده
  • فاطمه کرمی
  • فاطمه سلطانی
1 شرکت نمی کنم
  • شاهین هاشم زاد

دومین کنفرانس بین­ المللی ابزار و تکنیک ­های مدیریت

1394-09-16 زمان
دوشنبه, 16 آذر, 1394 9:30 قبل از ظهر - سه شنبه, 17 آذر, 1394 5:30 بعد از ظهر
مکان
تهران
ایران
تعیین شده توسط

آشنایی با رویکردهای نوین در علوم مختلف، بیش از هر زمان دیگری احساس می­ شود واین ضرورت در تخصص­ های مربوط به مدیریت به عنوان سکان تحول اداری و سازمانی، محسوس تر است. در دو دهه اخیر، شاهد بروز و ظهور بي ­وقفه تعداد زیادی ابزارها و تکنیک­ هاي مدیریتي مانند برنامه ریزي استراتژیک، مدیریت دانش، مهندسي مجدد، ایزو، مدیریت ارتباط با مشتری، برنامه ریزی منابع سازمان  و ... در حوزه های اطلاعاتی و ارتباطی مدیریت، منابع انسانی، بازاریابی، تولید، مالی، مدیریت استراتژیک، پردازش داده ها، مدیریت تغییر و وب و شبکه های  اجتماعی  بوده ایم. اما ابهام و سردرگمی سطوح مختلف مدیریت سازمان­ ها در بکارگیری تکنیک­ های مدیریت چالشی جدی فرا روی سازمان­ ها به شمار می­ رود. اینکه مدیران ارشد قبل از سرمایه گذاري ­هاي کلان براي پیاده ­سازي چنین ابزارهایي، چگونه مي­ توانند از موفقیت آن­ ها اطمینان حاصل کنند، مسأله­ ای است که پاسخ به آن نیازمند مداقه و قلم ­فرسایی اساتید و نخبگان حوزه مدیریتی در کشور دارد.

فرآیند انتخاب ابزارهای مدیریتی امری پیچیده است و برای انجام موفقیت ­آمیز آن، مدیران باید آگاه­ تر از همیشه به انتخاب بهترین تکنیک از میان گزینه ­های موجود برای شرکت مبادرت ورزند، که این موضوع مستلزم آن است که مدیران نسبت به هر یک از این ابزارها آگاهی کافی داشته و بتوانند به گونه­
اي خلاقانه و به روشی درخور، ابزارهای مناسب را در زمانی مناسب به ­كار گیرند. بر این اساس به­روزآوري اطلاعات در خصوص ابزارهايجدید و تصمیم­گیري در خصوص استفادهاز ابزارها به بخشي از وظایف مدیرانارشد در بیشتر سازمان­ ها تبدیل شده است و بایداذعان کرد که کار بسیار دشواري است،زیرا هر ساله ابزارهاي مدیریتي جدیدي ظهور مي­ کنند و برخي دیگر از رده خارجمي شوند و حتي برخي نیز توصیه­ هاي ضدو نقیضي ارائه مي­دهند، که کار انتخاب رابسیار دشوار مي­سازد. همزمان با ظهوراین ابزارها گزارش­هایي در دسترسنیست که نشان دهد که هر ابزار و تکنیک مدیریتی در چهشرایطي بهترین نتایج را به بار خواهدآورد. اکثر پژوهش ­هایی که درخصوص ابزارهاچاپ مي شوند، به نقاط قوت اشارهمي­نمایند و گزارش قابل توجهی در خصوص ارزیابي این ابزارها وجود ندارد. بدون در دست داشتن مطالعات کافي، انتخاب و استفاده از ابزارهای مدیریتی به یک بازي خطرناك و پر هزینه تبدیل خواهد شد.

در همین راستا «کنفرانس بین­المللی ابزار و تکنیک ­های مدیریت» با همکاری و تجمع دانشگاهیان و صاحبنظران و اساتید، فرصتی مغتنم به منظور معرفی ابزارها و تکنیک­ های نوین مدیریت و نمایش کارکردهای آن برای سازمان­ ها فراهم نموده است، تا با ترغیب صاحب­ نظران و پژوهش ­گران حوزه علوم مدیریت جهت ارائه دستاوردهای علمی مرتبط، به و بهبود نظام مدیریتی کشور و استفاده به جا و بهینه از ابزارهای نوین در سازمان­ ها کمک نماید. این کنفرانس به لحاظ ساختاری از همکاری و هم ­افزائی نهادهای علمی و دانشگاهی کشور برخوردار می­ باشد. حضور و حمایت مهمترین انجمن­ ها و مجلات علمی مرتبط با مدیریت در کشور نیز بر غنای علمی و اجرایی آن افزوده است. یکی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس ابزار و تکنیک­ های مدیریت، ارائه اطلاعات موردنیاز جهت شناسایي، انتخاب و پیاده ­سازي ابزارهاي مدیریتي در سازمان ­های داخلی است.


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید