عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
اولين كنفرانس ملي اقتصاد، مديريت و فرهنگ ايراني اسلامي
1 شرکت می کنم

اولين كنفرانس ملي اقتصاد، مديريت و فرهنگ ايراني اسلامي

1393-08-28 زمان
چهارشنبه, 28 آبان, 1393 9:56 بعد از ظهر
مکان
اردبیل
گیلان
ایران
درباره کنفرانس

نظام جمهوری اسلامي در يک ساختار حکيمانه طراحی شده است. بنابراين تصميم‌سازی‌های اساسی آن و تعيين مسير پيشرفت کشور بايد با مشارکت گسترده‌ی انديشمندان، صاحب نظران و نخبگان انجام شود. اين امر در سنخيت و تناسب تام با روح و جان نظام است که در قانون اساسی منعکس است.
همچنين گفتمان‌های اساسی که در جامعه شکل می‌گيرد و حرکت‌های فکری و نظری که زيربنای اقدامات مهم برای پيشرفت کشور است، بايد با انديشه ورزی و ابراز نظر شخصيت های علمی حوزوی و دانشگاهي انجام شود.



رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوين الگوی اسلامی ايرانی پيشرفت را به عنوان سند بالا دستی اسناد راهبردی کشور در ديماه 1389 در نخستين نشست انديشه های راهبردی مطرح فرمودند و به دنبال آن پیرو تاکیدات ایشان در خصوص ابعاد اقتصاد مقاومتی و نیز مزین نمودن سال 1393 بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، سبب شد که مرحله نويني در فرآيند توسعه كشور شروع شود. موسسه پیشگامان فرهیختگان فرهنگ و اندیشه ولیعصر در نظر دارد با هدف تبیین مواضع راهبردی مقام معظم رهبری (دام عزه) و گرد هم آوردن اندیشمندان، خبرگان و صاحبنظران با همکاری دانشگاه پیام نور و سایر موسسات آموزش عالی، اولین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و فرهنگ ایرانی اسلامی را برگزار نماید. در این راستا، از تمامی اعضای کمیته علمی، داوران، حامیان و دست اندرکاران که در پربارتر کردن مقالات این همایش و بالطبع محتوای این مجموعه، نقش مهمی را ایفا می کنند، تشکر و قدردانی می گردد.

 

اهداف کنفرانس:

1- تبیین مواضع مقام معظم رهبری وعمل به فرامین و منویات ایشان در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم نمودن بستری مناسب برای نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان فرهنگ و اقتصاد و مدیریت

2- فرصت آفرينی برای ارائه آخرين يافته ها و دستاوردهای محققان و انديشمندان کشور در زمينه های مرتبط با محورهای کنفرانس

3-  بهره­ مندی از نظرات و ديدگاه­های علمي نخبگان، فرهيختگان و انديشمندان کشور در تدوين الگوی اسلامی ايرانی پيشرفت در حوزه های اقصاد، فرهنگ و مدیریت

4- ايجاد محيط تبادل نظر و تضارب آرای تخصصی صاحب نظران و تعميق گفتمان علمی در زمينه های مرتبط با محورهای کنفرانس

 

 

تاریخ های مهم

زمان شروع ثبت نام اولیه و ارسال چکیده یا اصل مقالات: 28 اردیبهشت ماه

آخرین مهلت ثبت نام اولیه و ارسال چکیده یا اصل مقالات: 31 شهریور ماه

زمان ارسال مقالات کامل (در صورتی که نویسنده، فقط چکیده ارسال کرده باشند): کلیه نویسندگانی که چکیده مقالات آن­ها پذیرفته شده است، تا 15 پس از دریافت نتیجه چکیده، مهلت دارند تا مقاله کامل خود را ارسال نمایند.

آخرین مهلت ارسال مقالات کامل: کلیه نویسندگان باید مقالات کامل خود را حداکثر تا تاریخ 20 مهرماه ارسال نمایند.

زمان اعلام نتیجه داوری مقالات کامل: کلیه نتایج داوری مقالات کامل تا 15 روز پس از دریافت مقاله به اطلاع نویسندان خواهد رسید.

زمان برگزاری: 28 آبان ماه 1393



برای دسترسی به اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.






کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید