عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

سالروز تولد تبلیغات



به نام خدا


گریزی به فعالیت های گروه پیشگامان افق سپهر


سال هاست از زمانی که ( آدام اسمیت ) پایه گذار علمی به نام اقصاد شد و ( ژان باتیست سه ) اعلام نمود عرضه ، تقاضای خود را خلق میکند ، می گذرد و تولید انبوه که روزگاری با این فلسفه ، هدف نهایی تمامی صنعتگران بود ، با تجربه بحران اقتصادی دهه 30 به فراموشی سپرده شد .


صنعت به این نتیجه رسید که دیگر بازارهای مصرف پذیرش تولید بدون برنامه را ندارد و تنوع محصولات خدمات پس از فروش و کیفیت می تواند بر مصرف کنندگان تاثیر گذار باشد .


اما با وجود رقابت در بازار ها کماکان کمبودی احساس می شد و آن وجود ویترینی بود که در آن تولید کننده بتواند توانمندی ها و تفاوت های خود را به معرض نمایش بگذارد.


آن روز سالروز تولد تبلیغات بود .


صنعت چاپ به مدد این صنعت نو ظهور آمد ، نشریات پرچمدار آن شدند و با به وجود آمدن هر یک از رسانه های گروهی ، بخشی از این بازار تصاحب می شد.


ولی این بار نیز بحث از حقیقت ادعاهای مطرح شده در رسانه ها بود .


در چنین فضایی برخی از موسسات با علم به این خلا حقانیت ، با رویکردی دانش بنیان سعی نمودند نقاط ضعف و قوت مزیت های رقابتی بخش عرضه را بررسی نموده و با تشویق پیشگامان این حوزه در همایش و کنفرانس های ملی و بین المللی ، فضایی شفاف ایجاد نماید و با بسترسازی لازم جهت معرفی فرصت های ارتباطی موجود بین صاحبان صنایع و مصرف کنندگان افقی روشن در توسعه سهم بازار بنگاه های برتر سهیم باشد .


نویسنده : مهدی بهرامی


کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید