عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

تبلیغات و بازاریابی چند رسانه ای در پروژه های ساختمانی

به نام خداوند جان و خرد


کزین برتر اندیشه برنگذرد


تبلیغات و بازاریابی چند رسانه ای در پروژه های ساختمانی


مقدمه


در دنیای پر سرعت کنونی که رسانه ها از هر سو با هجوم وصف ناپذیری به تلاش برای تبلیغات محصولات و خدمات صنایع و صنوف مختلف کمر بسته اند . اندیشه ای فراگیر خواهد شد که با رسانه ای رساتر و قدرتمند تر به عرضه فکر و هنر و تولیدات خویش بپردازد.


ناگفته پیداست که در این جدال پیروزی همواره با سویه ای خواهد بود که سخن خویش را به گوش همگان برساند و این درست معنای رسانه است . نداشتن رسانه ای قدرتمند به معنای نداشتن سلاح در نبردی است که پیروز آن می تواند از لحاظ کیفیت و حتی کمیت تولیدات از رغیبیان ، پیشی نداشته باشد . بلکه تنها با قدرت بی مرز رسانه و تبلیغات جایگاه برتری را در بازار و جامعه به دست آورده باشد.


امروزه به سبب پیشرفت تکنولوژی در رسانه می توان محدودیت های زمانی و مکانی را با تکیه بر تکنیک و اندیشه متخصصین به روز و نو آور پشت سر گذاشت تا به نتیجه ای مطلوب حاصل هم اندیشی و همکاری متخصصین و اندیشمندان و کارآفرینان و سرمایه گذاران در همه حوزه های کار و بازار نائل آمد. به همین خاطر ابتدا به کارائی چنین نظامی در تبلیغات برای اثبات هویت یک سیستم نظر خواهیم کرد و مقولات وابسته به آن را بررسی می کنیم و سپس به موارد تکنیکی چشم خواهیم دوخت.


لزوم تبلیغات موثر


جهان روزبه روز از اطلاعات نوشتاری فاصله گرفته و به سمت اطلاعات تصویری نیل کرده است.امروزه تبلیغات موفق دنیا اصالتا چند رسانه ای است . شرکت ها و برند ها همواره مقر به وابستگی خود به تبلیغات بوده اند حالا با چنین پیش فرضی با به دست آوردن تکنیک های روز جهان در حوزه رسانه ، به کارگیری نیروهای متخصص و به روز و حمایت و هزینه ی صاحبان کار و سرمایه می توان چشم بازارها را به سوی افق های جدید باز کرد . تبلیغات امروزه توانسته بر محدودیت های زمانی و مکانی فائق آید و راه را برای به تصویر کشیدن هر مفهومی هموار سازد.


تبلیغات در راستای سوددهی اقتصادی :


با بررسی های به عمل آمده به سبب ساختار دقیق و مبتنی بر قواعد و قوانین روز دنیا و وجود تکنیسین های آکادمیک و آگاه از اصول علمی صنعت تبلیغات در هر بخش ، به کارگیری به روزترین سیستم ها و تجهیزات و همچنین طراحی دقیق در جهت ساخت و تولید بسته های موثر تبلیغاتی ، لازم ترین نیاز سازندگان یعنی فروش و به طور همزمان مهمترین درخواست مشتریان یعنی دریافت اطلاعات کافی از محصولات و خدمات ( به ویژه در بازار املاک و مستغلات که پیش از این کمتر به آن توجه شده ) مرتفع می گردد و حتی می توان تلاش خود را بر جذب سرمایه گذران در ساخت پروژه های بزرگ تر و موفق تر به کار بست . و این ماحصل همسو سازی اندیشه و تخصص و نیز برنامه ریزی به روز و صحیح تبلیغات است .


با توجه به تمامی مواردی که پیش از این ذکر آن رفت لزوم چنین حرکتی در تبلیغات حوزه ساخت و ساز از بدیهی ترین ملزومات این حوزه است . این حرکت اگر در مسیر پیش بینی شده گام بر دارد مانند هر نظام تبلیغاتی دیگر می تواند سوددهی اقتصادی هنگفتی را برای سرمایه گذاران و امکانات بسیاری برای مشتریان در بر داشته باشد .


تخصص گرایی :


برای رسیدن به ساختاری از آن دست که در بالا ذکر آن رفت تخصص گرائی را سرلوحه ی کار خویش قرار داده ایم تا با تکیه بر متخصصینی متعهد بتوانیم به این مهم دست یابیم. راه اندازی مدیا سنتر گروه پیشگامان افق سپهر زیر نظر متخصصین جوان و خوش قریحه در همه ی حوزه های رسانه شاهد این مدعاست . گام موثری است که در راستای رسیدن به هدفی چنان وسیع برداشته ایم . این گروه با جذب نیرو های آزموده اما جوان در رشته های سینما ، انیمیشن ، گرافیک ، عکاسی و عمران و معماری و به کارگیری بهترین امکانات و تجهیزات و دانش روز دنیا به طور همزمان به صورت نظری و عملی پا در حوزه تبلیغات با تمرکز بر پروژه های ساختمانی و صنایع وابسته گذاشته است.


توانمدیهای مجموعه :


فیلم :


ساخت فیلم های مستند گزارشی و آموزشی از روند پروژه های ساختمانی با بهترین کیفیت


ساخت فیلم تبلیغاتی از پروژه جهت جذب سرمایه گذار و پیش خریدار قابل رقابت با نمونه های جهانی


ساخت تیزر تلویزیونی و نمایشگاهی از پروژه های ساختمانی مطابق با استانداردهای بین المللی


فیلم برداری به روش Time Lapse


فیلم برداری به روش   Heli shot


 


عکس :


عکس برداری از تمامی مراحل پروژه های ساختمانی با بهترین کیفیت


عکس برداری به روش Panorama  قابل رویت با نمونه های جهانی


انیمیشن :


ساخت انیمیشن سه بعدی از پروژه ها با بهترین کیفیت موجود و قابل رویت با نمونه های جهانی


ساخت انیمیشن شبیه سازی سه بعدی با قابلیت طراحی فضا


ساخت وله وآرم استیشن های انیمیشنی


 


گرافیک :


طراحی و ساخت وب سایت های چند رسانه ای قابل رویت با نمونه های جهانی


طراحی پوستر ، بیلبورد ها ، بنرها و استند ها محیطی با بهترین کیفیت


طراحی بروشورها ، کاتالوگ ها و کتاب های نمایشگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی


دیگر توانمندیهای مجموعه :


طراحی غرفه های نمایشگاهی و کمپین های تبلیغاتی


طراحی نرم افزارهای چند رسانه ای  Multimedia از اطلاعات مکتوب ، تصویری و ویدئویی


طراحی کارکتر تبلیغاتی اختصاصی برای پروژه های بزرگ ساختمانی


ساخت نماهنگ Video clip در فضای پروژه های ساختمانی


ساخت موسیقی اورجینال برای پروژه های ساختمانی


هویت سازی و برند سازی Corporate identity برای پروژه های بزرگ ساختمانی


قابل به ذکر است ارائه خدمات یاد شده قابل اجرا برای تمامی پروژه های ساختمانی اعم از مجتمع های مسکونی اداری ،تجاری ، خدماتی و گردشگری و نیز راه و ترابری و صنایع وابسته به صورت تخصصی و مطابق با استانداردهای بین المللی خواهد بود . با امید آنکه با همکاری سازندگان ، سرمایه گذاران کارفرمایان و مشاوران خوش ذوق مانیز در بر داشتن گامی بلند در معرفی ، بهبود شیوه های فروش ، بازاریابی و تبلیغات پروژه های کوچک و بزرگ ساختمانی میهن عزیزمان ایران نقش هر چند کوچک ایفا کنیم .


 بخشی از فعالیت های گروه پیشگامان افق سپهر


نوشته : مهدی بهرامی 

کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید