عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

حمایت از پایان نامه های حوزه نانو + شرایط و توضیحات

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای رفع نیاز، توسعه یا ارتقا محصولات صنایع و یا شرکت‌های فناوری نانو، به پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی که در این راستا تعربف و انجام می‌شوند، حمایت‌های تشویقی ویژه پرداخت می‌کند.



این برنامه جهت تشویق شرکت‌های فناوری نانو به تعریف پروژه‌های تحقیقاتی برای توسعه فناوری‌ خود و تشویق محققان برای رفع نیازهای تحقیقاتی این شرکت‌ها و صنایع انجام می‌شود. از جمله اهداف این برنامه حمایتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: رفع نیاز، توسعه یا ارتقا محصولات صنایع و یا شرکت‌های فناوری‌نانو تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه تقویت بنیه علمی شرکت‌های فناوری‌نانو سمت و سو دادن تحقیقات به سمت فعالیت‌های کاربردی استفاده از توان بالقوه پایان‌نامه‌ها فضاسازی به منظور ایجاد اشتغال متخصصان فناوری نانو در این راستا ستاد نانو با بررسی و شناسایی نیازها و مشکلات تحقیقاتی صنایع و شرکت‌های فناوری نانو اقدام به تعریف عناوین پایان‌نامه‌های دانشجویی نموده است. عناوین نیازهای تحقیقاتی در 10 صنعت متفاوت به صورت زیر تعریف شده‌اند: نساجی خودرو و حمل و نقل نفت و انرژی ساخت و ساز نانو مواد کشاورزی و بسته بندی رنگ و رزین کامپوزیت و پلیمر آب و محیط زیست پزشکی و بهداشت برای دریافت تشویقی این برنامه، ضروری است عنوان انتخاب شده برای پروپوزال دانشجویی به تأیید کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری برسد.

میزان حمایت از درخواست های مبتنی بر نیاز صنعت تعریف شده ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و انجام شده ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است. شایان ذکر است از مهر ماه ۹۲ تا آبان ماه ۹۳، تعداد ۱۶۲ پروپوزال مبتنی بر نیاز صنعت به ستاد نانو ارسال شده است که از این تعداد ۴۲ مورد تایید، ۱۲ مورد مردود و بقیه در حال تکمیل مدارک خود هستند.



کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید