عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

پاورپوینت استراتژی های تولید و عرضه جهانی محصولات لوازم خانگی شرکت دوو

پست شده در:
21 مرداد, 1400
دسته:
مکان:
ایران
» گیلان

در این فایل هشت صفحه ای نگاهی سریع و کاربردی به استراتژی تهاجمی شرکت لوازم خانگی دوو به عنوان یکی از برندهای معتبر ساخت کشور کره جنوبی در عرصه تولید و عرضه به بازارهای مناطق مختلف جهان شده است.


تهیه کننده: مهران مهدی زاده

مدیریت وبلاگ مدیریت صنعتی/ مدرس دانشگاه/ پژوهشگر حوزه مدیریت استراتژیک/ مشاور تحقیقاتی سازمانهای دولتی/ مدرس مراکز آموزش کارکنان دولت و بخش خصوصی

فایل: PDF
کد امنیتی
بارگزاری دوباره تصویر
کد امنیتی بالا را وارد کنید