عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید

سال هاست از زمانی که ( آدام اسمیت ) پایه گذار علمی به نام اقصاد شد و ( ژان باتیست سه ) اعلام نمود عرضه ، تقاضای خود را خلق میکند ، می گذرد و تولید انبوه که روزگاری با این فلسفه ، هدف نهایی تمامی صنعتگران بود ، با تجربه بحران اقتصادی دهه 30 به فراموشی سپرده شد .


صنعت به این نتیجه رسید که دیگر بازارهای مصرف پذیرش تولید بدون برنامه را ندارد و تنوع محصولات خدمات پس از فروش و کیفیت می تواند بر مصرف کنندگان تاثیر گذار باشد .


اما با وجود رقابت در بازار ها کماکان کمبودی احساس می شد و آن وجود ویترینی بود که در آن تولید کننده بتواند توانمندی ها و تفاوت های خود را به معرض نمایش بگذارد.


آن روز سالروز تولد تبلیغات بود .


صنعت چاپ به مدد این صنعت نو ظهور آمد ، نشریات پرچمدار آن شدند و با به وجود آمدن هر یک از رسانه های گروهی ، بخشی از این بازار تصاحب می شد.


ولی این بار نیز بحث از حقیقت ادعاهای مطرح شده در رسانه ها بود .


در چنین فضایی برخی از موسسات با علم به این خلا حقانیت ، با رویکردی دانش بنیان سعی نمودند نقاط ضعف و قوت مزیت های رقابتی بخش عرضه را بررسی نموده و با تشویق پیشگامان این حوزه ، فضایی شفاف ایجاد نماید و با بسترسازی لازم جهت معرفی فرصت های ارتباطی موجود بین صاحبان صنایع و مصرف کنندگان افقی روشن در توسعه سهم بازار بنگاه های برتر سهیم باشد .