عضویت
جامعه مجازی محققان ایران به شما کمک می کند تا با محققان سایر دانشگاه های کشور همواره در ارتباط باشید
pishgaman ofogh sepehr as
مهدی بهرامی

  از این روی کنسرسیوم سفیران سپهر متشکل از گروه پیشگامان افق سپهر فعال در زمینه مجری برگزاری همایش و کنفرانس ) ، افق صنعت و تجارت فعال در زمینه تحقیقات و توسعه ، گروه سپینود فعال در زمینه مستند سازی و...
مهدی بهرامی

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد تبلیغات و بازاریابی چند رسانه ای در پروژه های ساختمانی مقدمه در دنیای پر سرعت کنونی که رسانه ها از هر سو با هجوم وصف ناپذیری به تلاش برای تبلیغات محصول...
مهدی بهرامی

یازده خطای مهلک در مدیریت دانش  “The eleven deadliest sins of knowledge management”  هدف این مقاله توجه به مجموعه ­ای از خطاهای فراگیر در مدیریت دانش است. این بازتاب ها براساس مشاهدات نویسندگان یا شرک...
مهدی بهرامی

به نام خدا گریزی به فعالیت های گروه پیشگامان افق سپهر سال هاست از زمانی که ( آدام اسمیت ) پایه گذار علمی به نام اقصاد شد و ( ژان باتیست سه ) اعلام نمود عرضه ، تقاضای خود را خلق میکند ، می گذرد و تول...
مهدی بهرامی

درباره مهندسی بازاریابی و فروش مهندسی فروش: در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در فرآیند فروش اطلاق می شود. در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها ، محصولات پیرامون ما هر لحظه ب...