اینفوگرافی پیشگامان افق سپهر- محتوای بهتر فروش بیشتر
...
اینفوگرافی- مشکلات بزرگ و کسب و کارهای کوچک
از مهدی بهرامی
اینفوگرافی پیشگامان افق سپهر
مشکلات بزرگ و کسب و کارهای کوچک
...
اپلیکیشن پیشگامان افق سپهر
از مهدی بهرامی
با سلام
دموی آزمایشی اپلیکیشن گروه پیشگامان افق سپهر
http://monk.ee/pishgaman
http://h.clubapp.mobi/index.php?app=pishgaman
می توانید نصب کنید و برای بهبود و ارتقا آن نظر بدهید
با سپاس...
کنسرسیوم سفیران توسعه سپهر
از مهدی بهرامی
از این روی کنسرسیوم سفیران سپهر متشکل از گروه پیشگامان افق سپهر فعال در زمینه مجری برگزاری همایش و کنفرانس ) ، افق صنعت و تجارت فعال در زمینه تحقیقات و توسعه ، گروه سپینود فعال در زمینه مستند سازی و...
تبلیغات و بازاریابی چند رسانه ای در پروژه های ساختمانی
از مهدی بهرامی
به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه برنگذرد
تبلیغات و بازاریابی چند رسانه ای در پروژه های ساختمانی
مقدمه
در دنیای پر سرعت کنونی که رسانه ها از هر سو با هجوم وصف ناپذیری به تلاش برای تبلیغات محصول...
یازده خطای مهلک در مدیریت دانش
از مهدی بهرامی
یازده خطای مهلک در مدیریت دانش
“The eleven deadliest sins of knowledge management”
هدف این مقاله توجه به مجموعه ای از خطاهای فراگیر در مدیریت دانش است. این بازتاب ها براساس مشاهدات نویسندگان یا شرک...
سالروز تولد تبلیغات
از مهدی بهرامی
به نام خدا
گریزی به فعالیت های گروه پیشگامان افق سپهر
سال هاست از زمانی که ( آدام اسمیت ) پایه گذار علمی به نام اقصاد شد و ( ژان باتیست سه ) اعلام نمود عرضه ، تقاضای خود را خلق میکند ، می گذرد و تول...
ریشه یابی کلمه برند ( شناسه ) به روایت گروه پیشگامان افق سپهر
از مهدی بهرامی
ش = شایستگی
ن = نیکنامی
ا = اخلاقیات
س = سازگاری
ه = هم افزایی
شناسه ( برند ) ، توسعه تعالی پیشگامان افق سپهر رمز موفقیت ما است .
...
درباره مهندسی فروش و بازاریابی
از مهدی بهرامی
درباره مهندسی بازاریابی و فروش
مهندسی فروش:
در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در فرآیند فروش اطلاق می شود.
در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها ، محصولات پیرامون ما هر لحظه ب...