مهندسی فروش:
در واقع به درگیری و اشتغال فرد مشخص (مهندس) در فرآیند فروش اطلاق می شود.
در دنیای امروز به دلیل رشد سریع تکنولوژی و نوآوری ها ، محصولات پیرامون ما هر لحظه به سمت پیچیده تر شدن گام بر می د...
درباره مهندسی بازاریابی و فروش ( قسمت دوم )
از مهدی بهرامی
ضرورت مهندسی بازاریابی و فروش
ضرورت بهره گیری از خدمات مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان ایران:
صنعت ساختمان در ایران اگر چه از قدمت قابل توجهی برخوردار است ، لیکن مانند بسیاری از بخشهای دیگر ا...
کلمات کلیدی:
مهندسی،فروش،بازاریاب ی
درباره مهندسی بازاریابی و فروش ( قسمت سوم )
از مهدی بهرامی
ضرورت نگرش به اقتصاد مهندسی :
افزایش شدید رقابت در ساخت پروژه های مشابه
ارتقـاء مطالبات و انتظارات خریداران بـالـــقوه
کاهش تـدریجی حـاشـیه سود خـالص
افزایش تدریجی ریسـک های متنوع در پروژه های بزرگ
ع...
کلمات کلیدی:
مهندسی،فروش،بازاریاب ی
ﻣﻦ ﺩﺭ کشوری ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ
از مهدی بهرامی
ﻣﻦ ﺩﺭ کشوری ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺱ ﻫﺎﯾﺶ ﺍﺯﻫﻤﺴﺮﺍﻧﺸﺎﻥ ﻃﻼﻕ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ !ﺩﻛﺘﺮﻫﺎﻳﺶ ﺑﻴﻤﺎﺭﻧﺪ !ﺗﺤﺼﻴﻞ ﻛﺮﺩﻩ ﻫﺎﻳﺶ ﺑﻴﻜﺎﺭﻧﺪکشوری ﮐﻪ ﺩﺭﺟﺪﻭﻟﻬﺎﯼ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺠﻠﻪ ﻫﺎ ﺳﻮﺍﻝﺍﯾﻨﺴﺖ : ﺑﯽ ﺩﯾﻨﯽ7 ﺣﺮﻓﯽﻭﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺸﻮﺩ :ﺳﮑﻮﻻﺭﯼ !کشور...
بازاریابی اینترنتی چه فوایدی دارد؟
از مهدی بهرامی
کم دردسر است :هنگامی که با مردم بصورت رو در رو صحبت می کنيد برای اينکه مورد تائيد واقع شويد مدت زمان زيادی طول می کشد تا حرفها ، محصولات و قفسه اجناس را آماده کنيد . اين به مراتب ساده تر است که يک مق...
کلمات کلیدی:
بازاریابی،اینترنتی